تولید سرنخ برای املاک امپراطوری(Empire Property)
نوشته شده توسط : دیجیتال مارکتینگ ایران

اول از همه ، تولید سرنخ عمل یا فرآیند شناسایی و پرورش مشتریان بالقوه (چشم انداز) برای محصولات یا خدمات یک تجارت است. این امر به عنوان راهی شناخته می شود که بازاریاب ها افراد را جذب کرده و از آنها می توانند اطلاعات تماس خود را در اختیارشان قرار دهند. این روش معمولاً برای جمع آوری سرنخ برای پردازش بیشتر با حرکت دادن آنها در قیف فروش استفاده می شود. تولید سرنخ برای رشد هر مشاغل بسیار مهم است. آگهی های تبلیغاتی افرادی واقعی هستند که نشان می دهند علاقه مند به محصولات یا خدمات خاص هستند ، و شما به عنوان یک مدیر مشاغل بهتر می توانید در کوتاه مدت با آنها تماس بگیرید. پیشروهای واجد شرایط فرصت فروش واقعی هستند.

امپایر املاک (آسیا) یک کارگزار دارای مجوز در املاک و مستغلات بود که مجموعه ای از املاک آماده برای جابجایی و خارج از برنامه را از توسعه دهندگان معتبر در تایلند ارائه می داد. این شرکت به منظور ارائه خدمات با کیفیت و مشتری مداری به سرمایه گذاران املاک و مستغلات تأسیس شده است. آینده نگرترین خواص برای دستیابی به نیازهای مشتریان با دقت انتخاب شدند. تیم EP همچنین به خریداران کمک کرده تا از رایج ترین اشتباهات خودداری کنند و املاکی را پیدا کنند که واقعاً مناسب نمونه کارها باشد.

در پایان سال 2016 ، تیم addtwelve درخواستی از ذینفعان EP دریافت کرد تا از مشاغل خود در گرفتن استعلام بیشتر از صاحبان املاک واجد شرایط (فروشندگان) حمایت کند. بیشترین صاحبان این افراد خارجی بودند که به طور دائم در خارج از تایلند زندگی می کنند و قصد دارند دارایی های ملموس خود را بفروشند. به گفته مدیرعامل Empire Properties ، در تجارت کارگزاری املاک و مستغلات همیشه پیدا کردن یک خریدار آسان تر از آن است که فروشنده ای را پیدا کنید که بتواند املاک را به طور انحصاری با شما لیست کند. با این وجود ، علاوه بر جذب فروشندگان ، بخش کمی از بودجه نیز برای جذب خریداران اختصاص داده شد. تیم EP انتظار نتیجه فوق العاده ای از فعالیت های بازاریابی آنلاین خریدار گرا نداشت. مؤثرترین کانال ها برای جذب خریداران در تایلند ، فضای باز ، نمایش جاده و غرفه بود. اگرچه ، وب سایت و رسانه های اجتماعی بخشی از سفر مشتری بودند.

بدینوسیله ، آژانس بازاریابی دیجیتال addtwelve اقدام به ایجاد کمپین تولید سرنخ بر اساس جستجوی پرداختی و اجتماعی نموده است تا به ترتیب مخاطبان فروشنده و خریداران را درگیر خود کند. به عنوان بخشی از کمپین ، ما همچنین پیام (خلاقین ، کپی آگهی و صفحات فرود) را طراحی کرده ایم که تمامی نیازهای چشم انداز را برآورده می کند. این کمپین از ماه دسامبر تا ماه مه آغاز و در حال انجام بود. بیش از 800 سرنخ در مدت 6 ماه با میانگین CPL کمتر از 35 دلار تولید شد. حتی اکنون چنین KPI پایین تر از استاندارد صنعت در نظر گرفته شده است. تیم آژانس بازاریابی دیجیتال ما صنعت املاک و مستغلات را دوست دارد و ارزش های اصلی آن را به اشتراک می گذارد. ما آن بازار بین المللی را درک می کنیم و خوشحالیم که در آن کار می کنیم. addtwelve خوشحال خواهد شد که از تخصص خود برای پشتیبانی از مشاغل املاک خود در رسیدن به اهداف خود استفاده کند. کافی است امروز درباره چالش های خود بگویید تا بتوانیم فردا راه حل طراحی کنیم.

 




:: بازدید از این مطلب : 755
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 20 تير 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: