نوشته شده توسط : دیجیتال مارکتینگ ایران

عید قربان یکی از مهمترین اتفاق های تقویم اسلامی است و بیش از 1.6 میلیارد مسلمان آن را جشن می گیرند. عید قربان توسط میلیون ها مسلمان در سراسر ایران جشن گرفته می شود و دومین جشنواره عید سال در تقویم اسلامی است. این تاریخ همچنین به عنوان "جشن قربانی" معروف است ، با کلمه "adha" در عربی به معنی "قربانی". عید قربان آنچه را که مسلمانان معتقدند تمایل حضرت ابراهیم(ع) برای قربانی کردن پسرش ، اسماعیل(ع)، مطابق میل خدا یاد کرد. شیطان با گفتن اینکه باید از دستور خدا نافرمانی کند و پسرش را رها کند، سعی کرد پیامبر ابراهیم را وسوسه کند. در حالی که ابراهیم(ع) قصد کشتن پسرش را داشت ، خداوند گوسفندی را نزد ابراهیم(ع) فرستاد تا در عوض ذبح کنند. در ادامه قصد داریم جدید اس ام اس های تبریک عید قربان را عرضه کنیم:

جدیدترین پیام تبریک عید قربان 99

نگارا عید قربان است قربانت شوم یا نه ؟
نگفتی یک دمی آیا که مهمانت شوم یانه ؟
برای طوف کویت جامه احرام بر بستم
گدای دوره گرد گوشه خوانت شوم یانه ؟

♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦اس ام اس تبریک عید قربان♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

عید را بهانه کنیم تا به همه کسانی که دوستشان داریم

سلامی بکنیم ، نام شما در اندیشه و مهرتان در قلب ماست . . .

عید قربان بر شما مبارک

♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦اس ام اس تبریک عید قربان♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

خوشا آنان که با حق آشنایند
مطیع محض فرمان خدایند
چو ابراهیم اسماعیل خود را
فدای امر الله می نمایند
عید سعید «قربان»، جشن «تقرب» عاشقان حق مبارک

♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦اس ام اس تبریک عید قربان♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

نشانم ده صراط روشنم را
خودم را، باورم را، بودنم را
خداوندا من از نسل خلیلم
به قربانگاه می آرم «منم» را
قربان، عید سر سپردگی و بندگی مبارک

♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦پیامک تبریک عید قربان♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

خدایا قسمت می دهم هر لحظه کمکم کنی تا نفسم را
به قربانگاه درگاهت عرضه کنم و تو قربانی شدن و نلرزیدن و نلغزیدن را عنایت فرما.
*عید سعید قربان مبارک*

♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦پیامک تبریک عید قربان♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

عید قربان، یعنى فدا کردن همه «عزیزها» در آستان "عزیزترین"،

و گذشتن از همه وابستگى ها به عشق "مهربان ترین".

عید شما مبارک

برای مشاهده سایر پیام های تبریک عید قربان 99 بر روی لینک زیر کلیک نمایید:

پیام تبریک عید قربان 99

 

 


:: بازدید از این مطلب : 758
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دیجیتال مارکتینگ ایران

دیجیتال مارکتینگ علی رغم تعریف ساده ای که دارد، دامنه بسیار گسترده ای را در برمی گیرد و بسیار فراتر از ابزارها و روش های بازاریابی در کسب و کارهای سنتی است.

دیجیتال مارکتینگ یعنی استفاده از رویکردها و فعالیت‌ها با استفاده از ابزاری مدرن برای دستیابی و ارتباط با مصرف کنندگان بالقوه . به عبارت دیگر دیجیتال مارکتینگ به معنی به کارگیری ابزارهای موجود در دنیای اینترنت، برای بازاریابی هرچه بهتر خدمات و محصولات شماست، تا فروش خود را به طرز قابل توجهی افزایش داده و در میان کاربران به آن درجه محبوبیتی که می خواهید برسید.بازاریابی شبکه‌های اجتماعی یک راه قدرتمند برای دست‌یابی به مشتریان بالقوه و خریداران است و کسب‌وکارها در هر اندازه‌ای می‌توانند از شبکه‌های اجتماعی برای بازاریابی استفاده کنند.
مشتریان شما همین الان در رسانه‌های اجتماعی در حال تعامل با سایر برندها هستند و اگر شما از طریق رسانه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام، توئیتر و فیس‌بوک و… مستقیما با مخاطبین خودتان ارتباط نگیرید، در حال از دست دادن فرصت بزرگی هستید.
بازاریابی قدرتمند در رسانه‌های اجتماعی می‌تواند موفقیت عظیمی برای کسب‌وکارتان ایجاد کند و افراد و مشتریان بیشتری را وارد کسب و کارتان نماید.

دیجیتال مارکتینگ از سرعت بسیار بالایی برخوردار است که می تواند سرعت مخاطب را برای دسترسی به اهداف خود افزایش دهد و مخاطب می تواند از راه پلتفرم های متنوع به آن دسترسی داشته باشد. همچنین می توانید از راهبردهای پولی نیز استفاده کنید و میزان دسترسی مخاطب را افزایش دهید که همه این ها موجب تعامل بازار با شما بشود.

برخی از مهم ترین ابزارهای دیجیتال مارکتینگ عبارت اند از : بیلبوردهای الکترونیکی ، بازاریابی موبایلی ، بازاریابی ایمیلی ، بازاریابی محتوایی و ... .

یک بازاریاب اینترنتی باید در زمینه‌های زیر مهارت کسب کند و یا حداقل مقداری اطلاعات در آن زمینه بدست آورد.

- آشنایی با نحوه ساخت وبلاگ و فروشگاه‌های رایگان

- دانستن مفاهیم اولیه سئو و نحوه صحیح تولید محتوا و نوشتن عنوان مطالب

- دانستن مفاهیم اولیه سئو و نحوه صحیح تولید محتوا و نوشتن عنوان مطالب

- آشنایی با مفهوم DNS دامنه و نحوه تنظیم و تغییر آن  

- آشنایی با ایمیل و نحوه صحیح نوشتن و ارسال ایمیل

 

دیجیتال مارکتینگ به شیوه های متنوعی و بر بسترهای خاصی انجام میشود ، که میتوان از :  دستگاه‌های دیجیتال ، زیرساخت‌های دیجیتال ،  رسانه دیجیتال و منابع دیجیتال نام برد .



:: بازدید از این مطلب : 770
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دیجیتال مارکتینگ ایران

تولید سرنخ عبارت است از شروع علاقه مشتری یا تحقیق درباره محصولات یا خدمات یک تجارت. معاملات منبع اصلی چشم انداز صنعت نرم افزار هستند. در چارچوب مراحل مناقصه ، آژانس بازاریابی دیجیتال addtwelve راه حل نهایی تولید تقاضای نهایی برای DropThought - شرکت نرم افزاری مبتنی بر دره سیلیکون را طراحی و پیشنهاد کرده است. محصول آن به صاحبان مشاغل خرده فروشی اجازه می دهد تا فوراً از طریق بازخورد در زمان واقعی با مشتریان ارتباط برقرار کرده و با آنها ارتباط برقرار کنند ، به علاوه در بالای تحلیل های خرده فروشی بمانند. Drop باید این کار را انجام دهد تا اطمینان حاصل شود که کسب و کار رضایت مشتری بیشتری را حفظ می کند.

کمپین تولید تقاضا بر اساس 3 فرد بازاریابی ، سفر آنها و نیازهای خاص بنا شده است. مهمترین الگویی که باید در نظر بگیریم این بود که کلیه مشتریان DropThought از POS شبدر در فروشگاه ها یا دفاتر خود استفاده می کنند ، همراه با آن ، همه آنها نیاز به افزایش رتبه بندی خود و همچنین نرخ های نگهداری واقعی دارند. با این وجود ، شناسایی و هدف گیری مخاطبان افرادی که از یک وب سایت خاص بازدید می کنند ، همیشه آسان نیست. با همکاری مشتری ، addtwelve اهداف مربوط به بازاریابی عملکردی از قبیل ترافیک ، نصب ماهانه برنامه ها را تعیین کرده و سپس ترکیب بازاریابی دیجیتال را برای دستیابی به آن اهداف پیشنهاد داده است. اکثر تاکتیک های بازاریابی دیجیتال مبتنی بر بازاریابی محتوا از طریق رویکرد هدفگذاری متنی در وب و همچنین رسانه های اجتماعی بود. کل تیم متخصصان ما چالش های بازاریابی جدید را دوست دارند و همیشه از گفتگو درباره چگونگی دستیابی به اهداف خود هیجان زده هستند. ما محصولاتی را که دوست داریم تبلیغ می کنیم ، فروشهایی را که به آنها اعتقاد داریم حرکت می کنیم.



:: بازدید از این مطلب : 772
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 20 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دیجیتال مارکتینگ ایران

اول از همه ، تولید سرنخ عمل یا فرآیند شناسایی و پرورش مشتریان بالقوه (چشم انداز) برای محصولات یا خدمات یک تجارت است. این امر به عنوان راهی شناخته می شود که بازاریاب ها افراد را جذب کرده و از آنها می توانند اطلاعات تماس خود را در اختیارشان قرار دهند. این روش معمولاً برای جمع آوری سرنخ برای پردازش بیشتر با حرکت دادن آنها در قیف فروش استفاده می شود. تولید سرنخ برای رشد هر مشاغل بسیار مهم است. آگهی های تبلیغاتی افرادی واقعی هستند که نشان می دهند علاقه مند به محصولات یا خدمات خاص هستند ، و شما به عنوان یک مدیر مشاغل بهتر می توانید در کوتاه مدت با آنها تماس بگیرید. پیشروهای واجد شرایط فرصت فروش واقعی هستند.

امپایر املاک (آسیا) یک کارگزار دارای مجوز در املاک و مستغلات بود که مجموعه ای از املاک آماده برای جابجایی و خارج از برنامه را از توسعه دهندگان معتبر در تایلند ارائه می داد. این شرکت به منظور ارائه خدمات با کیفیت و مشتری مداری به سرمایه گذاران املاک و مستغلات تأسیس شده است. آینده نگرترین خواص برای دستیابی به نیازهای مشتریان با دقت انتخاب شدند. تیم EP همچنین به خریداران کمک کرده تا از رایج ترین اشتباهات خودداری کنند و املاکی را پیدا کنند که واقعاً مناسب نمونه کارها باشد.

در پایان سال 2016 ، تیم addtwelve درخواستی از ذینفعان EP دریافت کرد تا از مشاغل خود در گرفتن استعلام بیشتر از صاحبان املاک واجد شرایط (فروشندگان) حمایت کند. بیشترین صاحبان این افراد خارجی بودند که به طور دائم در خارج از تایلند زندگی می کنند و قصد دارند دارایی های ملموس خود را بفروشند. به گفته مدیرعامل Empire Properties ، در تجارت کارگزاری املاک و مستغلات همیشه پیدا کردن یک خریدار آسان تر از آن است که فروشنده ای را پیدا کنید که بتواند املاک را به طور انحصاری با شما لیست کند. با این وجود ، علاوه بر جذب فروشندگان ، بخش کمی از بودجه نیز برای جذب خریداران اختصاص داده شد. تیم EP انتظار نتیجه فوق العاده ای از فعالیت های بازاریابی آنلاین خریدار گرا نداشت. مؤثرترین کانال ها برای جذب خریداران در تایلند ، فضای باز ، نمایش جاده و غرفه بود. اگرچه ، وب سایت و رسانه های اجتماعی بخشی از سفر مشتری بودند.

بدینوسیله ، آژانس بازاریابی دیجیتال addtwelve اقدام به ایجاد کمپین تولید سرنخ بر اساس جستجوی پرداختی و اجتماعی نموده است تا به ترتیب مخاطبان فروشنده و خریداران را درگیر خود کند. به عنوان بخشی از کمپین ، ما همچنین پیام (خلاقین ، کپی آگهی و صفحات فرود) را طراحی کرده ایم که تمامی نیازهای چشم انداز را برآورده می کند. این کمپین از ماه دسامبر تا ماه مه آغاز و در حال انجام بود. بیش از 800 سرنخ در مدت 6 ماه با میانگین CPL کمتر از 35 دلار تولید شد. حتی اکنون چنین KPI پایین تر از استاندارد صنعت در نظر گرفته شده است. تیم آژانس بازاریابی دیجیتال ما صنعت املاک و مستغلات را دوست دارد و ارزش های اصلی آن را به اشتراک می گذارد. ما آن بازار بین المللی را درک می کنیم و خوشحالیم که در آن کار می کنیم. addtwelve خوشحال خواهد شد که از تخصص خود برای پشتیبانی از مشاغل املاک خود در رسیدن به اهداف خود استفاده کند. کافی است امروز درباره چالش های خود بگویید تا بتوانیم فردا راه حل طراحی کنیم.

 


:: بازدید از این مطلب : 742
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 20 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دیجیتال مارکتینگ ایران

در سال 2020 کانال های بازاریابی بیشتری نسبت به گذشته وجود دارد ، بنابراین انتخاب روش مناسب برای تجارت شما می تواند مشکل باشد. روشهای سنتی از قبیل چاپ و تلویزیون همچنان پر هزینه هستند ، در حالی که تبلیغات تلفن همراه و ایمیل بر ضد فیلترها و فیلترهای اسپم عمل می‌کنند. خرید پنل پیامکی و ارسال اس ام اس آنلاین به دلیل نرخ باز شدن 98 درصدی و همچنین نرخ تبدیل زیاد و امکان تقویت کانالهای دیگر، به یکی از مؤثرترین پلتفرم های بازاریابی تبدیل شده است.

هم اکنون مشاغل بیشتری به پیام کوتاه، به عنوان انتخاب مورد نظر خود در زمینه بازاریابی موبایلی روی آورده اند. کوکا کولا اکنون 70٪ از بودجه بازاریابی موبایل خود را صرف خدمات پیامکی می کند. خرید پنل اس ام اس و ارسال پیامک از طریق سامانه پیامکی آنلاین برای دستیابی به مخاطبان جوان بسیار مؤثر است. یک مطالعه انجام شده توسط وان ریچ نشان داد که 85٪ از دانشجویان اس ام اس را به عنوان گزینه خدمات مشتری ترجیح می دهند. نرخ بالای در بین این مخاطبان جوان نشان می دهد که احتمالاً اثربخشی بازاریابی پیامکی همچنان در حال رشد است. میزان پاسخگویی 45٪ برای پیام های پیامکی وجود دارد (ایمیل فقط 8٪)، اما مهمتر از آن، تعامل با این متون نیز به طور قابل توجهی بیشتر از سایر ابزارهای بازاریابی است. فان موبالیتی بعد از انتقال به سرویس پیامکی انبوه، 36٪ نرخ کلیک را ثبت کرد در حالی که نرخ کلیک از طریق ایمیل تنها 3.4٪ است.

مطمئنا خرید پنل اس ام اس با معضل هایی همراه است , اولی گام برای خرید سامانه پیامکی فهم نیاز خودتان است مثلا در صورتی قصد ارسال انبوه و تعداد بالای اس ام اس تبلیغاتی یا این که خدماتی دارید خوبتر است از پنل پیامکی بزرگتر و حرفه ای تر با تعرفه ارسال کمتر به کار گیری فرمائید با این فعالیت در هزینه پرداختی شما صرفه جویی شگرفی صورت می‌گیرد . تفاوت تعرفه پنل های ارائه دهنده پنل اس ام اس در کیفیت ارسال پیام کوتاه و نوع پشتبانی از کاربرانشان است . به این ترتیب هنگام خرید پنل پیامکی حتما کیفیت ارسال اس ام اس و پشتیبانی را مقدم بر تعرفه ارسال پیام کوتاه بدایند تا مبتلا زیان نشوید . با خرید پنل پیامکی به هدف های ذیل دست مییابید : مقرون به صرفه: اس ام اسهای متنی انبوه شایسته ترین روش برای پرورش و گسترش کسب و کارتان است، عامل آن نیز نرخ گشوده شدن ۹۸ % اس ام اس های تبلیغاتی است. گزارش ارسال دقیق: پیامک های متنی انبوه خویش را ارسال نمائید و با به کارگیری از ابزارهای قوی پیگیری ارسال پیام کوتاه در پنل پیامکی خویش , به صورت آنی گزارشات ارسال و تحویل پیام کوتاه اخذ نمائید . تقویت وفاداری مشتری: مشتریان خویش را درگیر نمائید , در رابطه تبلیغات خویش آگهی نمایید تا به نرخ حداکثر ۷۰ % پاسخگویی مشتریان دست یابید. از سرویس ها پیام کوتاه انبوه برای ارائه اسم برند خویش به کار گیری فرمایید و آن را در پخش کنید . ارتقا فروش: با ارسال پیامک به مشتریان , میزان فروش خویش را تا 50 % ارتقاء دهید و به آن‌ها راجع به تولیدها یا این که سرویس ها تازه خود , تخفیف ها , رویداد ها , پیشنهادات و… اطلاع دهید.



:: بازدید از این مطلب : 3876
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دیجیتال مارکتینگ ایران

جهان بازاریابی دیجیتال بسیار گسترده و پیچیده است ، موضوعات بسیاری را در بر می گیرد و کانالهای متنوعی را ارائه می دهد که برای دستیابی به یک هدف خاص از عملکرد طراحی شده اند. از آنجا که هدف اصلی یک تبلیغ کننده پیدا کردن کانالهایی است که منجر به حداکثر ارتباط دو طرفه و یک ROI کلی بهتر برای برند شود. چندین کانال بازاریابی دیجیتال بویژه وجود دارد. ما مهمترین موارد زیر را لیست می کنیم.

بازاریابی وابسته
بازاریابی وابسته نوعی بازاریابی ارجاعی و رویکرد بازاریابی مبتنی بر عملکرد است که در آن یک کسب و کار برای هر بازدید کننده یا مشتری که توسط تلاشهای بازاریابی خود شرکت وابسته حاصل می شود ، به یک یا چند شرکت وابسته پاداش می دهد. این اجازه می دهد تا مارک به سمت ناشران کوچکتر و وب سایتهایی که دارای ترافیک کمتری هستند بازاریابی کند.

addtwelve معتقد است که بازاریابی وابسته به عنوان ابزاری ایمن ، مطمئن و آسان برای بازاریابی اینترنتی تلقی نمی شود. شرکت های وابسته نمی توانند تعداد تقاضای مشتریان جدید را در تمام مدت تولید کنند و همچنین می توانند به دلیل عدم کنترل پیام ، به اعتبار برند آسیب بزنند.

نمایش تبلیغات
تبلیغات نمایش با نمایش پیام های تبلیغاتی یا ایده هایی به مصرف کننده ، یک شکل محبوب تبلیغات در اینترنت است. این روش می تواند تنظیم مخاطبان خاص را از انواع مختلف محلی برای مشاهده یک تبلیغات خاص هدف قرار دهد ، تغییرات را می توان به عنوان مؤثرترین عنصر این روش یافت. تبلیغات نمایش اصولاً برای برنامه‌های مبتنی بر آگاهی استفاده می‌شوند، اما همچنین می‌توانند منجر به هدایت آن‌ها شوند.

بازاریابی ایمیلی
بازاریابی پست الکترونیکی یک کانال ارتباط مستقیم بین یک برند و مشتری است. این اقدام را دستیابی به گروهی از افراد با پیام تجاری از طریق ایمیل می داند. بازاریابی روزمره ایمیل یک روش مهم برای پرورش سرنخ است و اکنون به بخشی از اتوماسیون بازاریابی تبدیل شده است.

بازاریابی موتور جستجو
بازاریابی موتورهای جستجو (SEM) مهمترین کانال برای دستیابی به مشتریان جدید بر اساس اهداف خود از طریق موتورهای جستجو است. SEM شامل بهینه سازی موتور جستجو است که به دستیابی به رتبه بالاتر وب سایت در نتایج موتور جستجو و جستجوی پرداخت شده (PPC) کمک می کند که برای تبلیغ مشاغل در صفحات نتایج موتور جستجو طراحی شده است.

بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی
بازاریابی رسانه ای اجتماعی سریعترین کانال بازاریابی است که از بستر رسانه های اجتماعی برای تبلیغ راه حل های ارائه شده توسط یک تجارت استفاده می کند. استراتژی های رسانه های اجتماعی برای ترسیم ترافیک برای وب سایت یا جلب توجه خریداران از طریق وب با استفاده از پلتفرم های مختلف رسانه های اجتماعی (مانند فیس بوک ، توییتر ، یوتیوب ، لینکدین ، پینترست ، اینستاگرام و غیره) ساخته و اجرا می شوند. محتوای خاص و منحصر به فرد به عنوان سوخت برای هر بستر رسانه اجتماعی لازم است تا از مزایای آن استفاده کند.



:: بازدید از این مطلب : 761
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دیجیتال مارکتینگ ایران

قبل از شروع بازاریابی دیجیتالی به عنوان یک موضوع ، یافتن تعریفی مناسب برای بازاریابی به عنوان یک فعالیت تجاری مهم است .
بازاریابی مدیریت روابط مبادله ارزش است . این فرآیند کسب‌وکار ایجاد رابطه با مشتری است . بازاریابی همچنین می‌تواند به عنوان یک فرآیند برقراری ارتباط با مردم با استفاده از رسانه مناسب برای رسیدن به اهداف کسب‌وکار تعریف شود .
بازاریابی دیجیتال نوعی از بازاریابی است که از فن‌آوری‌های دیجیتال برای ترویج محصولات و یا خدمات ، به عنوان پیامد تبادل ارزش‌ها با مشتریان استفاده می‌کند . چنین شکلی عمدتا ً از اینترنت استفاده می‌کند و شامل تلفن‌های همراه ، نمایش تبلیغات و هر رسانه دیجیتال دیگر می‌شود .
بازاریابی دیجیتال نقش مهمی در ایجاد آگاهی از برند ایفا می‌کند و با افزایش پایه مشتری ، فروش را در صنایع B۲C و B۲B افزایش می‌دهد . بازاریابی دیجیتال فروش در صنعت تجارت الکترونیک را هدایت می‌کند و باعث ایجاد انگیزه برای اکثر شرکت‌ها می‌شود .

مزیت واقعی بازار دیجیتال
مزیت اصلی بازاریابی دیجیتالی توانایی رسیدن به یک بازار هدف هدفمند و هزینه موثر است . بازاریابی دیجیتال به شرکت‌ها اجازه می‌دهد تا با بودجه تبلیغاتی بسیار کمتری رقابت کنند . اگر به طور موثر مدیریت شود ، کنترل متمرکز بر لیزر را به آن‌ها می‌دهد . شخصی‌سازی ، یکی دیگر از دارایی‌های غیرقابل‌انکار بازاریابی دیجیتال است .
استراتژی‌های بازاریابی دیجیتال
استراتژی بازاریابی دیجیتال مجموعه‌ای از مراحل است که به دستیابی به اهداف شرکت از طریق کانال‌های بازاریابی آنلاین با دقت انتخاب شده‌است. استراتژی بازاریابی دیجیتال نیاز به منابع متعددی دارد که به انجام تحقیقات بازار برای ایجاد بازار خریدار / بازاریابی ، شناسایی اهداف تجاری و ابزارهای بازاریابی دیجیتال نیاز دارد؛ ارزیابی و برنامه‌ریزی مالکیت ، کسب درآمد و فعالیت‌های رسانه‌ای ، و بیشتر .

 


:: بازدید از این مطلب : 748
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 تير 1399 | نظرات ()