نوشته شده توسط : دیجیتال مارکتینگ ایران

آیا به جمع آوری شماره تلفن ها و ایجاد لیست بازاریابی پیامکی خود فکر می کنید؟ شما در جای مناسب هستید!

اگر می خواهید کسب وکار خود را به بازار جهانی عرضه کنید، احتمالاً از روش های مختلف ارتباط با مخاطبان خود مطلع هستید. بسیاری از شرکت های سودآور برای برقراری ارتباط با خریداران بالقوه از بازاریابی از طریق ایمیل و بازاریابی پیامکی استفاده می کنند.

بازاریابی پیامکی یکی از موثرترین راه های بازاریابی برای مصرف کنندگان است. در عصر دیجیتال فعلی ، تقریباً همه در دستگاه  تلفن همراه خود فعال هستند. به همین دلیل، 65 درصد مشاغل از بازاریابی پیامکی به عنوان یک تاکتیک موثر یاد می کنند.

در مقایسه با بازاریابی از طریق ایمیل ، بازاریابی پیامکی موفقیت بیشتری نشان داده است. بازاریابی از طریق پیام های متنی 45٪ نرخ پاسخ دارند و  98٪ نرخ باز شدن نیز دارند. این بدان معناست که 98 از 100 نفری که برای آنها پیام ارسال می کنید ، آنچه را برای آنها ارسال کرده اید مشاهده می کنند (به جای اینکه از طریق ایمیل در هرزنامه فیلتر شود).

اگر می خواهید بازاریابی پیامکی را شروع کنید، ابتدا باید شماره موبایل مشتریان را جمع آوری کنید. بهترین راهکار استفاده از دستگاه ثبت شماره مشتری است. دستگاه ثبت شماره مشتری با رویکردی هوشمند و آنلاین شماره موبایل ثبت شده توسط کارمند یا فروشنده را به واسطه ارتباط اینترنتی با پنل اس ام اس شما در دفترچه تلفن ثبت می کند. پس از ذخیره شدن شماره تماس مشتری در دفترچه تلفن بلافاصله یک پیامک خوش آمد(استقبال) که میتواند شامل اطلاعات تماس و شبکه های اجتماعی شما باشد به موبایل مشتری اس ام اس می شود.

لازم به ذکر است متن پیامک ارسالی توسط شما قابل تنظیم است، همچین از شماره ذخیره شده در سامانه پیامک خودتان می توانید برای اهداف بازاریابی و فروش آتی بهره ببرید. با استفاده از دستگاه ذخیره شماره موبایل مشتری می توانید به روشی هوشمندانه و محترمانه شماره موبایل مشتریان جمع آوری کنید و برای تضمین فروش بیشتر به آنها پیامک انبوه ارسال نمایید تا آنها از محصولات جدید و جشنواره های فروش مطلع شوند.

دستگاه ثبت شماره مشتری در یگ نگاه کلی

جمع آوری بانک شماره موبایل مشتریان این روزها در بین شرکت های مختلف بسیار محبوب شده است. به عنوان مثال، در بیشتر فروشگاه های بزرگ پوشاک، مشتری هنگام خرید، صندوق دار معمولاً شماره تلفن همراه مشتری را می خواهد تا آن را وارد بانک شماره موبایل مشتری کند. یا اینکه، مشتریان نام و شماره تلفن همراه خود را در یک لیست در دسترس عموم می نویسند تا از تخفیف یا حراجی های پایان فصل اطلاع یابند.

خوب ، به دلایل مختلف (از جمله عدم اعتماد به صندوقدار و غیره) اجتناب از دادن شماره تلفن همراه خود به فروشگاه امری طبیعی است. عکس این مسئله نیز می تواند صادق باشد و گاهی اوقات یک صندوقدار تمایلی به گرفتن شماره مشتری خود ندارد.  با استفاده از دستگاه ثبت شماره مشتری، شماره تلفن مشتری خود را به روشی آسان و کاملاً امن در بانک مشتریان خود ذخیره کنید.

روش ذخیره شماره تلفن های همراه مشتریان این است که مشتریان شماره تلفن های همراه خود را شخصاً روی دستگاه وارد می کنند و شماره آنها فوراً در بانک شماره تلفن همراه خود در پنل اس ام اس ذخیره می کنید.

همزمان با مشتری تماس گرفته می شود و پس از پاسخ ، مشتری می تواند پیام صوتی را که ضبط کرده اید بشنود و تنظیم کند. (این می تواند یک پیام خوش آمد گویی باشد.). همچنین ، پیامکی حاوی متن خوش آمد گویی (یا هر متن دلخواه شما) با آدرس وب سایت و شبکه اجتماعی فروشگاه به تلفن همراه مشتری ارسال می شود.

با دستگاه ثبت شماره مشتری، می توانید اطلاعات مشتری و شماره تماس را به عنوان یک فایل اکسل خروجی بگیرید یا آن را در SDCard ذخیره کنید و برای آنها پیام متنی ارسال کنید. با اولین خط تلفن همراه برای ارسال و دریافت پیام های اول ، حتی مشتریانی که در لیست سیاه نیستند و نمی توانند پیامک تشویقی دریافت کنند. این محصول به عنوان دستگاه ثبت شماره مشتری تولید می شود و می تواند با توجه به نیاز صاحب مشاغل سفارشی شود. دستگاه ذخیره شماره موبایل مشتری دارای مواد مصرفی با کیفیت بالا و 1 سال گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش است.

 منبع

 


:: بازدید از این مطلب : 941
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دیجیتال مارکتینگ ایران

اولین روز بهار آغاز سال جدید برای پارسیان است. نوروز یا به زبان فارسی "روز جدید" ، جشنواره ای باستانی است که آغاز بهار است و تولد دوباره طبیعت را جشن می گیرد. این عنصری توصیف ناپذیر از فرهنگ اصیل ایرانی است که پیوند ما را با گذشته کشورمان حفظ کرده و مسیر فرهنگ آینده ما را ترسیم می کند. بیشتر ایرانیان از جشن های نوروز با سنت هایی مانند چیدمان سفره هفت سین که با هفت مورد تزئین شده و دیدار از اقوام و دوستانشان، خاطرات بسیار خوبی دارند.

در ادامه قصد داریم جدیدترین اس ام اس عید نوروز 1400 را عرضه کنیم:

سالي به بزرگي اهورا مزدا

به پايندگي کوروش

و به پاکي زرتشت برايتان آرزومندم

نوروزتان خجسته باد

********************************

مبارک‌ترین شب و خرم‌ترین روز به استقبال شما می‌آید. برخیز و با زمین و زمان به شادی بپرداز. خورشید بر شانه گل‌ها دست می‌گذارد و درختان شکوفه‌های خویش را نثار می‌کنند. در این هنگامه زیبایی تنها می‌توانم بگویم: سال نو مبارک.

********************************

باز عالم و آدم و پوسيده گان خزان و زمستان خندان و شتابان

به استقبال بهار مي‌روند تا اندوه زمستان را به فراموشي سپارند

کابوس غم را در زير خاک مدفون سازند و آنگه سر مست

با وجد و نشاط و با رقص و پايکوبي با ترنم اين سرود طرب انگيز

نوروز 1400 و جشن شکوفه‌ها را برگذار مي‌کنند

********************************

مهم نيست که قفل‌ها دست کيست

مهم اين است که کليدها دست خداست

از ته دل دعا مي‌کنم که در اين روزهاي

آخر سال توي اين روز زيباي آفتابي 

شاه کليد تمام قفل‌ها رو از خداوند

********************************

سال نو همراه با شکفتن شکوفه

میتواند برای ما الگوی شکوفایی فرصت های معطر باشد

سال جدید امید دهنده نو شدن ایده هاست 

سالی پر از موفقیت و پیشرفت را برایتان ارزومندم

********************************

و بر آمد بهاري ديگر

مست و زيبا و فريبا، چون دوست

سبدي پيدا کن

پر کن از سوسن و سنبل که نکوست

همره باد بهاري بفرست: 

پيک نوروزي و شادي بر دوست!

***************** اس ام اس عید نوروز 1400 ***************

پیام نوروز این است :

دوست داشته باشید و زندگی کنید ،

زمان همیشه از آن شما نیست...

اگر چه یادمان میرود که عشق تنها دلیل زندگی ست

اما خداروشکر که نوروز هرسال این فکر را به یادمان می اورد

پس نوروزتان مبارک، که سالتان را سرشار از عشق و دوستی و شادی کند

روزگارتون همیشه سرسبز عیدتون مبارک

********************************

گلها جواب زمين‌اند به سلام آفتاب،

نه زمستاني باش که بلرزاني،

نه تابستاني باش که بسوزاني

بهاري باش تا بروياني

نوروز 1400 پيشاپيش مبارک

********************************

هر پایان یک آغاز جدید را نشان می دهد.

انگیزه های خود را حفظ کنید

و همیشه باید جاده های پیشرفت را راه بیندازید.

با شجاعت، ایمان و تلاش های بزرگ شما همه چیز را که میخواهید به دست آورید.

سال نو 1400 را پر از شادی وموفقیت را برایتان آرزو می کنم.

********************************

آرزو می کنم برای شما دوست عزیز و گرانقدر امسال سالی با شکوه، پر از خوشبختی، سلامتی، لذت بخش و پر از انرژی فوق العاده باشد. سال ۱۴۰۰ مبارک

********************************

نوروز، نماد جاودانِ نو شدن است

تجديد جوانيِ جهان کهن است

زين‌ها همه خوب‌تر که هر نو شدنش

يادآور نام پاک ايرانِ من است

سال نو مبارک

********************************

برای مشاهده سایر اس ام اس عید نوروز 1400 بر روی لینک زیر کلیک نمایید: 

اس ام اس عید نوروز 1400

 منبع



:: بازدید از این مطلب : 518
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 21 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دیجیتال مارکتینگ ایران

بازاریابی پیامکی موبایل به مهمترین کانال بازاریابی برای بخش مو و زیبایی تبدیل شده است. به لطف بازاریابی پیامکی، سالن ها می توانند روش های درمانی جدید را به مشتریان اطلاع دهند، قرار ملاقات ها را به آنها یادآوری کنند یا با پیشنهادات تبلیغاتی رزرو را تشویق کنند. سالن زیبایی از مدت ها قبل محلی برای تجمع خانم ها بوده است. آنها در حالی که با آرایشگر / بهترین دوست خود گپ می زنند، در یک سالن با تزئینات زیبا می نشینند ، استراحت می کنند و از گفتگو لذت می برند. اما در مورد دارندگان سالن های زیبایی، این موارد کافی نیست. آنها از عهده مالی کافی برخوردار نیستند که منتظر ورود مشتری باشند یا حتی بدتر از آن ، اینکه مشتری آنها زمان مراجعه را فراموش کند. به همین دلیل است که نیاز است صنعت زیبایی و پنل پیامکی سالن زیبایی دست به دست هم دهند. ضروری است که افراد در صنعت زیبایی بتوانند به سرعت و به راحتی با مشتریان خود از طریق پنل اس ام اس سالن زیبایی ارتباط برقرار کنند و از آن برای افزایش فروش، جذب مشتری جدید، تأیید قرار ملاقات، تعامل با مشتری و ارائه خدمات به مشتری استفاده کنند. پنل پیامکی سالن زیبایی کمک می کند رزروها و تعامل مشتری را با بازاریابی پیامکی انبوه افزایش دهید. فروش خود را از طریق پیام های بازاریابی فوری و یادآوری قرار ملاقات در عرض چند ثانیه انجام دهید.
بنابراین ، در اینجا برخی از روشهای استفاده از بازاریابی پیامکی در صنعت زیبایی آورده شده است.

چگونه سالن زیبایی و آرایشگاه ها می توانند از پنل پیامکی سالن زیبایی استفاده کنند؟

یادآوری های زمان مراجعه به سالن
با ارسال سریع یادداشت متنی اطمینان حاصل کنید که مشتریان هرگز قرار ملاقات را فراموش نمی کنند. این به افزایش فروش کمک می کند و افراد را تشویق می کند که اگر تأخیر د یا نیاز به لغو قرار دارند ، به شما اطلاع دهند.
خدمات رزرو
به مشتریان خود امکان رزرو قرار ملاقات از طریق پیام کوتاه را بدهید که می توانید مستقیماً به آدرس ایمیل خود دریافت کنید و در صورت تمایل بلافاصله با متن تأیید پاسخ دهید.
تبلیغات را اعلام کنید
در صورت کندی کار ، تبلیغات پیامکی را برای مشتریان خود ارسال کنید ، و تخفیف هایی را با تبلیغات ویژه (به عنوان مثال "فقط امروز ، 20٪ از برنزه کردن صورت" و غیره) ارائه دهید و در نتیجه بازدید بیشتری را به سالن خود جلب کنید.
اخبار ، به روزرسانی ها ، اطلاعات مفید را اعلام کنید
از طریق سامانه پیامکی سالن های زیبایی و آرایشگاه، هنگام شروع درمان های جدید و یا محصولات ، تجدید تجهیزات و یا محل کار ، به مشتریان اطلاع دهید.
با استفاده از پنل پیامکی سالن زیبایی، دستیابی بیشتر به مشتریان ثابت و محبوبیت در بین مخاطبان هدف محقق می شود. علاوه بر این، بازاریابی پیامکی برای مو و زیبایی به حل مشکلاتی از جمله: روزهای بی مشتری، عدم حضور مشتری کمک می کند. صاحبان سالن با کمک قرار ملاقات ها در روزهای بی مشتری، می توانند با کمک پیامک انبوه، تخفیف را به مشتری پیشنهاد دهند. یکی دیگر از استراتژیهای سودمند مبتنی بر پیام کوتاه، ارسال یادآوری پیام کوتاه به مشتریان در مورد قرار ملاقات آنها است. این یک راز نیست که زندگی امروز توسط رویدادها، اخبار، جلسات بیش از حد پر شده است، بنابراین پیام کوتاه گاهی اوقات یک نوع سرویس بسیار جذاب مشتری است. فقط یک روز قبل از جلسه یک یادآوری کوتاه از جمله زمان و مکان(یا سایر جزئیات مهم) برای آنها ارسال کنید تا مطمئن شوید که آنها به اشتباه فراموش نمی شوند. بهترین راه برای برقراری تماس با مشتریان این است که مستقیماً از او بخواهید در حالی که او برای اولین بار در سالن شما حضور دارد، اگر آنها می خواهند برای دریافت تخفیف و اخبار تبلیغات فردی، برنامه وفاداری پیام کوتاه شما را انتخاب کنند. این یک فرصت خوب برای افزایش وفاداری مشتری و افزایش احتمال بازگشت دوباره مشتری است.

 


:: برچسب‌ها: پنل پیامکی سالن زیبایی ,
:: بازدید از این مطلب : 690
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 اسفند 1399 | نظرات ()