نوشته شده توسط : دیجیتال مارکتینگ ایران

بازاریابی پیامکی به سرعت در حال تبدیل شدن به یکی از محبوب ترین تکنیک های مدرن بازاریابی است و گزینه خوبی برای مشاغل کوچک است که به دنبال تأثیرگذاری گسترده با مشتری خود هستند. به این دلیل که متن برخلاف سایر تکنیک های بازاریابی به عنوان خط مستقیمی به مشتری عمل می کند و ارتباط شخصی بین او و تجارت شما ایجاد می کند. مشتریان بیشتر از اینکه به یک ایمیل یا تبلیغات پاسخ دهند ، پیام متنی را می بینند و به آن پاسخ مثبت می دهند.

بهترین پنل اس ام اس ها در سطح جهانی چه ویژگی هایی دارند؟

از آنجا که بازار پر از رقابت شدید است و هر کسب و کار در این بازار سعی دارد با ابداع روش های جدیدتر برای تولید سرنخ های جدید ، عملکرد دیگری را پشت سر بگذارد. برای شرکت های ارائه دهنده سامانه پیامکی مهم است که در راس نوآوری قرار گیرد. حال، وقتی همه تلاش می کنند خوب عمل کنند، چگونه ارائه دهنده خدمات پنل اس ام اس خوب را از خدمات دهنده بد طبقه بندی می کنید؟ و چگونه می توانید بدی را از خوب فیلتر کنید. این زمانی است که معیارهای تصمیم گیری وارد عمل می شوند. هنگام تهیه این فهرست از 5 تا از بهترین پنل اس ام اس های جهانی از آن ها بهره بردیم. 5 ارائه دهنده برتر پنل پیامکی عبارتند از:

1. همکاران اس ام اس

همکاران اس ام اس با هدف ارائه سامانه پیامکی به منظور ارسال انبوه پیامک تبلیغاتی و خدماتی برای کسب و کارهای کوچک و سازمان های بزرگ و همچنین هر یک از افراد جامعه پایه گذاری شد. همکاران اس ام اس(hamkaransms.com) ارائه دهنده هوشمند پنل اس ام اس تبلیغاتی و خدماتی، پنل پیامکی با قابلیت ارسال منطقه ای، کدپستی، مشاغل، BTS، پیام صوتی. سامانه پیامکی همراه با وب سرویس ویژه برنامه نویسان و ارسال به بلک لیست است. شعار همکاران اس ام اس = کیفیت عالی+ قیمت مقرون به صرفه + پشتیبانی قوی. برای آنکه مشاهده کنید همکاران اس ام اس در عمل چه امکاناتی در زمینه ارسال پیامک تبلیغاتی و خدماتی برای شما عزیزان در نظر گرفته است، پیشنهاد می شود در کمتر از 1 دقیقه در پنل اس ام اس رایگان همکاران ثبت نام نمایید و کیفیت خدمات را مشاهده کنید. در صورت رضایت می توانید پلن خود را به آسانی ارتقا دهید.

2. EZ Texting

هنگامی که به دنبال یک سرویس بازاریابی پیام کوتاه هستید ، یافتن یک سرویس متناسب با نیازهای کسب و کار و استفاده آسان از آن مهم است. بهترین خدمات دارای داشبورد بصری ، ابزارهای اتوماسیون و کمپین های قطره ای ، پیام های متنی ورودی رایگان ، کلمات کلیدی سفارشی ، ابزارهای مدیریت تماس و تجزیه و تحلیل و گزارشات جامع هستند.

3. Podium

Podium یک بستر تعامل با مشتری است که با استفاده از پیام های متنی به مشاغل کمک می کند تا روابط مشتری را مدیریت کرده و در انواع وب سایت ها شهرت آنلاین ایجاد کنند. پلت فرم Podium تعاملات مشتری و بررسی های آنلاین را در یک داشبورد واحد تلفیق می کند تا به کاربران در مدیریت مدیریت بررسی آنلاین کمک کند. از طریق داشبورد ، کاربران می توانند دعوت نامه های بررسی ارسال کنند ، در زمان واقعی به بررسی های آنلاین پاسخ دهند و پیامک ها را با مشتریان و مشتریان بالقوه ارسال و دریافت کنند.

4. Textedly

Textedly بهترین نرم افزار بازاریابی پیامکی برای مشاغل کوچک است. Textedly با ویژگی هایی مانند کلمات کلیدی سفارشی و پیام های متنی ورودی رایگان ، دارای طیف وسیعی از ابزارهای مفید بازاریابی پیام کوتاه است. با استفاده از این سرویس ، مشاغل در هر اندازه می توانند کمپین های بازاریابی پیامکی را ایجاد و اجرا کنند و نتایج را پیگیری کنند. با این حال ، برخی از ویژگی های بهترین خدمات از جمله ابزار تقسیم بندی ، کمپین های قطره ای و نظرسنجی از بین رفته است.

5.SimpleTexting

اگر به دنبال یک سرویس بازاریابی پیام کوتاه هستید ، خدمتی می خواهید که یک بستر کاربرپسند ارائه دهد ، مقرون به صرفه باشد ، متناسب با نیازهای کسب و کار شما باشد و تمام ابزارهای لازم برای ایجاد و ارسال مبارزات پیامکی را داشته باشد. SimpleTexting انعطاف پذیرترین خدمات بازاریابی پیام کوتاه است. این برنامه دارای برنامه های منعطفی است که متناسب با نیاز (و بودجه) تقریباً هر مشاغل طراحی شده است. برنامه های آن کلمات کلیدی نامحدودی را ارائه می دهند (که اکثر سرویس ها ارائه نمی دهند) و شما می توانید به مدت 14 روز سرویس را رایگان تست کنید.

بازاریابی پیامکی فرصت خوبی برای برقراری ارتباط با مشتریان است ، اما تصمیم گیری در مورد اینکه کدام خدمات ، برنامه قیمت گذاری و ویژگی های مناسب شماست بسیار طاقت فرسا است. برای کمک به شما در یافتن راه حل مناسب برای تجارت خود ، 5 تا از بهترین سامانه های پیامکی حال حاضر دنیا را معرفی کردیم که هرکدام از آنها برای بازاریابی پیامکی مناسب هستند و شما را به اهداف کسب و کارتان می رساند.

 


:: بازدید از این مطلب : 156387
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دیجیتال مارکتینگ ایران

در یک جامعه دیجیتال ، ما بیش از گذشته با تبلیغات بمباران می شویم. گشت و گذار در وب؟ ما با صدها تبلیغات پاپ آپ، تبلیغات نوار جانبی و فیلم پخش خودکار روبرو شده ایم. تلنگر از طریق کابل؟ میزان تبلیغات در یک ساعت تلویزیون تنها در سال 2018 به کل زمان رسیده است. رسانه های اجتماعی؟ تبلیغات حمایت مالی پست الکترونیک؟ فراموشش کن. طبق گفته VentureBeat ، از هر 10 نفر یک نفر بیش از 1000 ایمیل خوانده نشده در صندوق ورودی خود دارند و تعداد معدودی از ما بخشی از آن جامعه آماری هستیم که پیامهای خوانده نشده آنها به 5 رقم می رسد. حقیقت این است که دنیای بازاریابی دیجیتال اشباع نشده است ، هنوز یک مکان وجود دارد که توجه غیرقابل تفکر خود را به آن جلب می کنیم: پیامک های متنی ما. یک دلیل وجود دارد که بازاریابی پیامکی در سالهای اخیر به طور فزاینده ای محبوب شده است. بیشتر افراد بیشتر پیامهای متنی خود را می خوانند.

هنگامی که شما نیازمند ارسال پیام های کوتاه و دقیق به مشتریان، شرکا یا کارمندان هستید، پیامک متنی یا اس ام اس بیانگر روشی مقرون به صرفه، کارآمد و ایمن برای برقراری ارتباط است. تحقیقات نشان داده است که پیام های پیامکی 98٪ نرخ باز شدن دارند و 90٪ متون در 3 دقیقه خوانده می شوند. به عبارت دیگر: این یکی از مستقیم ترین خطوط مربوط به مصرف کنندگان و رهبری بالقوه است ، اما فقط به این دلیل که آنها پیام های شما را می خوانند ، به معنای خرید آنها نیست. پیام های متنی از ویژگی های اصلی احساس احساس مزاحم در درهای فروشندگان درب و در درها برخوردار هستند. در قلب آن ، بازاریابی پیامکی چیزی است که در واقع مصرف کنندگان می خواهند - اما باید درست انجام شود یا شما را به خطر می اندازد که مشتریان خود را آزار دهید.

برای بازاریابی پیامکی نیازمند ارسال انبوه پیامک تبلیغاتی و خدماتی هستید که لازمه وجود پنل اس ام اس است. پنل اس ام اس نرم افزاری در فضای اینترنت است که شما را قادر می سازد تا به مخاطبان و لیست شماره هایی که دارید پیامک تبلیغاتی یا خدماتی ارسال کنید. پیامک تبلیغاتی یا خدماتی شما میتواند معرف بیزینس شما ، یادآوری انجام کاری، معرفی محصول جدید و ... باشد. ویژگی حائز اهمیت درباره ی پنل اس ام اس آن است که به شما اجازه ی زمان بندی برای ارسال و مدیریت پیام را می دهد.

پنل های اس ام اس انواع گوناگونی دارند که شما می توانید با توجه به نیاز های خود که اصولا به حجم ارسال های پیامک شما در یک بازه زمانی بر می گردد، پنل پیامکی مورد نظرتان را انتخاب کنید . بنابراین ارزش این پنل ها بر اساس تعداد ارسال پیامک است. هر چقدر پنل شما بزرگتر باشد هزینه ی آن بیشتر خواهد بود اما قابلیت هایی که در اختیار شما قرار می دهد خیلی خوب است و باید توجه داشت که تعرفه ی ارسال پیامک آن کمتر خواهد بود .

اگر در حال حاضر به فکر بازاریابی پیامکی با استفاده از پنل اس ام اس هستید ، در اینجا چند نکته و پیشنهاد در مورد چگونگی به حداکثر رساندن موفقیت خود آورده شده است:

1. ایجاد یک تیم بازاریابی پیامکی. برای به دست آوردن بیشترین استفاده از استراتژی بازاریابی خود به انواع حرفه ای ها نیاز دارید. ممکن است یک یا چند نفر چندین مورد از این نقش ها را پر کنند ، اما شما نیاز دارید: یک کارشناس برنامه بازاریابی پیام کوتاه، یک متخصص خرده فروشی، طراحان خلاق دیجیتال ، کارشناسان رسانه های اجتماعی ، یک متخصص تبلیغات و موارد دیگر. این عناصر نیاز به هماهنگی دارند و از آنجا که جدول زمانی پیام کوتاه بیشتر می شود ، تیم بازاریابی باید بسیار نزدیک کار کند و به طور مکرر در مورد برنامه ها ، استراتژی ها و اجرای آنها ارتباط برقرار کند. تیم پیام کوتاه شما هرچه کامل تر باشد، از مزایای استفاده از استراتژی های بازاریابی موثر بیشتر خواهید بود.

2. نوشتن پیام های روشن. به این نکته توجه کنید: 160 کاراکتر برای بیان خود دارید. در صورت امکان این کار را با کمتر انجام دهید. اطمینان حاصل کنید که پیام واضح و مختصر است و به زبان ساده نوشته شده است. از اختصارات ، شکلک ها خودداری کنید. از پیام های باز استفاده نکنید. نمونه ای از پیام انتهایی ارسال نامه ای است که مشتری ها را به سمت فروش دعوت می کند اما نمی گوید چه موقع فروش تمام می شود. مشتری برای اینکه یک روز یا یک ماه باشد تصوری ندارد. با دادن یک تاریخ خاص در پایان یا فروش تاریخ انقضاء کوپن ، مشتریان به احتمال زیاد عمل می کنند زیرا شما اطلاعات کافی و انگیزه داده اید.

3. دریافت پیام کوتاه درست در لحظات آخر مثمرثمر است. باز کردن پیام ها به طور متوسط سه دقیقه طول می کشد. پاسخ های مشتری به فروش ، تبلیغات و رویدادهایی که از طریق پیام کوتاه تبلیغ می شوند در مواقعی که انگیزه های لحظه آخری وجود داشته باشد مؤثر هستند. اگر جمعه شب یک رویداد افتتاح فروشگاه دارید، جمعه بعد از ظهر پیام را ارسال کنید. اگر در رستوران خود یک شام تبلیغاتی دارید، آن را در پایان روز کاری ارسال کنید، نه صبح.



:: بازدید از این مطلب : 1121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 شهريور 1399 | نظرات ()