نوشته شده توسط : دیجیتال مارکتینگ ایران

اگر فکر می کنید بدون داشتن پنل اس ام اس املاک می توانید صنعت املاک و مستغلات را اداره کنید ، ممکن است بخواهید تجدید نظر کنید. حتی اگر برخی از افراد تماس های تلفنی کلاسیک را ترجیح می دهند ، پیام کوتاه نه تنها به شما کمک می کند ارتباط با مشتریان را بهبود ببخشید ، بلکه می توانید از رقبا بهتر باشید:

48٪ افراد هرگز تلفن خود را خاموش نمی کنند.
65٪ از خریداران خانه می خواهند اطلاعات مربوط به ملک را از طریق پیام کوتاه دریافت کنند.
78٪ مردم می گویند پیام کوتاه بهترین راه برای تماس با آنها برای خدمات مهم و به روزرسانی های خرید است.
76٪ از صنعت املاک و مستغلات از قبل برای برقراری ارتباط با مشتری از پیامک استفاده می کنند.
اگر پیام های متنی را به مشاغل املاک و مستغلات خود اضافه کنید ، شماره ها در کنار شما قرار دارند. در اینجا آنچه شما باید با چند الگو انجام دهید برای ایجاد اولین تعاملات متنی برای کمک به شما در اجرای مستقیم پیام های متنی املاک و مستغلات انجام شده است.

بهترین روش های پیام کوتاه املاک و مستغلات

راحتی یکی از بزرگترین مزیت های پیام کوتاه است. سریع آسان است. و اینکه شخصی است. هنگام برقراری ارتباط از طریق متن ، این دستورالعمل های ساده را دنبال کنید تا از راحتی شما به خطر نیفتد:

1. بر ارتباط روشن تمرکز کنید

پیام های متنی شما زمان مناسبی نیست. آن را برای مکالمات رو در رو ذخیره کنید. بلافاصله هدف پیام خود را روشن کنید (از کلماتی مانند "هشدار" ، "به روزرسانی" و "تأیید" در ابتدای پیام استفاده کنید تا بلافاصله هدف را اعلام کنید) و بدون سردرگمی برنامه ها ، اطلاعات را ارائه دهید.

2. کوتاه نگه دارید

اگر از اولین روش خوب پیروی کنید ، این مشکلی ایجاد نمی کند. اما از پیامک های طولانی مدت خودداری کنید. پیام کوتاه به 160 نویسه محدود می شود. پیام های طولانی تر به چندین پیام تقسیم می شوند که باعث منفجر شدن تلفن مشتری شما می شود. همه آنچه را که باید بگویید با کمتر از 160 حرف بیان کنید.

3. پیام های خود را سفارشی کنید

از نام ، مکان یا علایق گیرنده استفاده کنید (اگر آنها را می شناسید) پیامهای خود را گرم و شخصی نگه دارید ، حتی اگر کوتاه و مهم باشد. شخصی سازی پیام همچنین به جلوگیری از ارسال پیام های نامناسب کمک می کند و باعث می شود گیرندگان متن شما را نادیده بگیرند. این نکات را صرف نظر از هدف در تمام پیام های متنی خود دنبال کنید.

مزایای پنل اس ام اس املاک و مستغلات برای مشاورین املاک

استفاده از پیام کوتاه برای بازاریابی املاک و مستغلات برای متن های املاک فواید زیادی دارد. این یک روش عالی بازاریابی است که به شما کمک می کند نتایج کسب و کار خود را افزایش دهید.

  • امکان تنظیم خودکار متن ارسال کننده لیست خاصیت وجود دارد.
  • مقرون به صرفه است و معمولاً هزینه آن کمتر از سایر اشکال بازاریابی مانند پست مستقیم است. برای ارسال پیام معمولاً هزینه از شما کسر می شود ، این بدان معناست که می توانید به راحتی بودجه بازاریابی خود را برنامه ریزی کنید.
  • شما توانایی ارسال پیام شخصی بر اساس لیست قیمت ، تنظیمات ترجیحی یا تعداد حمام و اتاق خواب را دارید.
  • تقسیم بندی در لیست پیام کوتاه و تجزیه و تحلیل نیازهای خریدار را نشان می دهد
  • این امر منجر به تلاشهای شخصی سازی بازاریابی بسیار بیشتری می شود
  • برای افراد آسان است که ایمیل های شما را در دریا از طریق پیام های دیگری که در صندوق ورودی خود دریافت می کنند از دست بدهند. مردم آنقدر پیام کوتاه دریافت نمی کنند ، بنابراین حداقل پیامک شما را می بینند. راستی 82% پیام های متنی در عرض پنج دقیقه خوانده می شوند.
  • می توانید از طریق دستگاه خود به طور گسترده تبلیغ کنید.

اگر این بهترین روش ها و برنامه های ایده آل پیامکی املاک و مستغلات را دنبال کنید ، با تلاش بسیار کم می توانید مشتریان بالقوه بیشتری را جذب کنید. همچنین با کمک به افراد در مراحل اولیه چرخه خرید ، فروش خودرو را تسریع کنید. اکنون زمان شروع استفاده از پیامک در تجارت املاک و مستغلات شماست. اولین قدم انتخاب پنل اس ام اس املاک است.

 


:: بازدید از این مطلب : 541
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 مهر 1399 | نظرات ()