نوشته شده توسط : دیجیتال مارکتینگ ایران

اکثر نرم افزارهای ارتباط با مشتری دارای قابلیت ارتباطات داخلی هستند، برخی از اعلان های ایمیل استفاده می کنند، برخی از اعلان های یک برنامه تلفن همراه و برخی از اس ام اس استفاده می کنند. برای افرادی که از پیامک برای ارتباط با مشتریان استفاده می کنند، باید از طریق پنل اس ام اس پیامک ها را ارسال کنند.
عملکرد اصلی پنل اس ام اس آن است که پیام SMS را به مشتری خود تحویل دهد و سپس گزارش تحویل را با جزئیاتی مانند زمان تحویل و وضعیت تحویل بازگرداند. پنل اس ام اس باید مشخص کند که شماره تلفن دریافت کننده در کدام اپراتور تلفن همراه است، پیام را مستقیماً به اپراتور تلفن همراه مناسب ارسال کند، گزارش تحویل از اپراتورهای تلفن همراه را دریافت کرده و سپس این گزارش را به نرم افزار و کاربر درخواست دهنده ارسال کند.
پنل اس ام اس ایده آل با قابلیت هایی همچون ارسال پیامک منطقه ای و کدپستی، ارسال پیامک مشاغل، نظرسنجی و مسابقه پیامکی، ارسال اس ام اس به دکل ایرانسل، ارسال به بلک لیست، وب سرویس پیام کوتاه ویژه برنامه نویسان و دستگاه ثبت شماره مشتری شناخته می شود. پنل پیامکی ابزاری قدرتمند برای ارسال و دریافت پیام کوتاه انبوه است. این ابزار همچنین امکان ارسال هشدارها، بهبود فرایندهای داخلی و ارتباط بین کارمندان و اعلان های خودکار برای کنترل سرویس های شما را فراهم می کند.
پنل اس ام اس خوب جهت ارسال پیامک انبوه چه ویژگیهایی دارد؟
اگر در زمینه بازاریابی تلفن همراه تازه کار هستید ، انتخاب ارائه دهنده پنل اس ام اس می تواند مشکل باشد. خوشبختانه ، ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم!
برای شروع ، ارائه دهنده پنل اس ام اس یک نهاد تجاری است که خدمات پیام کوتاه ارائه می دهد، اما اپراتور شبکه تلفن همراه نیست. پنل اس ام اس شما به عنوان واسطه بین اپراتورهای پیامکی و کاربران پنل پیامکی عمل می کند. ارائه دهندگان پنل اس ام اس با چندین اپراتور پیامکی توافقنامه ای امضا می کنند تا از آنها اجازه مبادله پیام کوتاه با شبکه های تلفن همراه خود را دریافت کنند و همچنین رابطی را برای ارسال و دریافت پیام های متنی برای کاربران نهایی ارائه می دهند. رابط ها می توانند بسیار ساده باشند زیرا اکثر موارد پیچیده ارسال و دریافت و مدیریت اس ام اس های انبوه را پنهان می کنند.
تعدادی بسیاری از ارائه دهندگان پنل اس ام اس انبوه وجود دارد و قیمت اولویت است که نمی توان از آن غافل شد. پیامک یک استراتژی بازاریابی است که اکثر سازمان ها از آن استفاده می کنند و در مقایسه با سایر انواع بازاریابی مستقیم، موثرترین راه برای ارتباط با مشتریان است.
طبق تحقیقات انجام شده ، 98 درصد پیامک ها در 90 ثانیه پس از تحویل باز می شوند. بنابراین ، مشارکت با ارائه دهندگان پنل پیامکی انبوه ، از مزایای تعامل مستقیم با مشتریان برخوردار می شود.
با این حال ، قیمت تنها چیزی نیست که باید مورد توجه قرار گیرد و کیفیت خدمات از اهمیت بیشتری برخوردار است. برای پیامک های دریافت نشده از سمت کاربر نباید هزینه ای دریافت کرد، بلکه فقط برای پیام های ارسال شده هزینه دریافت می شود. گاها پنل اس ام اس مشتریان را با قیمت ارزان ترغیب می کنند، اما در نهایت هزینه های پنهانی برای شما به ارمغان می آورند.
خرید پنل پیامکی نباید دارای تاریخ انقضا باشد. هنگامی که شخص پیامک های انبوه را خریداری می کند، باید تا زمان ارسال آنها معتبر بماند.
حداقل یا حداکثر شرایط خرید
برخی از پنل اس ام اس حداقل شرایط خرید را دارند. عاقلانه است که از این نوع پنل پیامکی خدمات اجتناب کنید زیرا ممکن است دقیقاً ندانید که چند پیام متنی قرار است ارسال شود. به خصوص اگر سرویس پیامک هنوز در مراحل اولیه خود است مراقب باشید. یک پنل اس ام اس خوب باید نیازهای شما را برآورده کند و نه برعکس.
پیامک انبوه، عملی ترین و ضروری ترین استراتژی برای هدف قرار دادن مخاطب انبوه با یک کلیک است و می توانید همزمان به تعداد زیادی از مردم بپیوندید و کسب و کار خود را ارتقا دهید. با استقرار یک پنل اس ام اس و سرمایه گذاری بر روی خدمات SMS به صورت انبوه ، می توانید کسب و کار خود را به طور موثری رونق دهید.
خدمات پیامک انبوه یک ابزار بازاریابی عالی است که روش تجارت را برای هر نوع مشاغل تغییر داده است. اگر پیام شما کوتاه باشد و برای مشتریان هدف جذاب است، مطمئناً توسط مشتریان شما خوانده می شود. پنل اس ام اس یک ابزار بازاریابی است که به شما امکان می دهد هزاران پیام را در یک ثانیه ارسال کنید. اگر می خواهید اطلاعات فوری را به مشتریان یا مخاطبین خود منتقل کنید، ارسال پیامک انبوه برای ارسال پیام مستقیم به تلفن های همراه بهترین است.
مزایای بازاریابی پیامکی انبوه:
صادقانه بگویم ، پنل پیامکی انبوه مزایا و فرصت های بی پایان را برای شما فراهم می کند. در اینجا ما بهترین ها را برای بررسی لیست کرده ایم. نگاهی بیندازید:
1. فوراً تحویل می دهد
این بدون شک یکی از بهترین ویژگی هایی است که بازاریابی پیامکی انبوه ارائه می دهد. پنل اس ام اس به وضوح فوق العاده سریع است. بنابراین ، فوراً بدون هیچ زحمتی به دستگاه تلفن همراه مشتریان خود می رسید. این یک حقیقت اثبات شده است که یک پیام متنی بیش از هفت ثانیه طول نمی کشد تا به گیرنده برسد. بنابراین، نگران ارسال پیام های خود نباشید.
2. یک پنل پیامکی کارآمد ارائه می دهد
با بازاریابی پیامکی، ارسال پیام برای تنها گروهی از مشتریان برای شما آسان می شود. علاوه بر این، شما همچنین می توانید پیام را برای همه مشتریان لیست خود بدون هیچ زحمتی ارسال کنید. همچنین، شما از آزادی کامل برای سفارشی سازی پیام ها قبل از ارسال برخوردار خواهید بود. علاوه بر این، می توانید پیام های معاملاتی و همچنین تبلیغاتی را بدون هیچ مشکلی برای مشتریان خود ارسال کنید.
3. خوانایی بالا:
پیام های متنی حداکثر خوانایی را برای شما فراهم می کند. در یک نظرسنجی اخیر مشخص شده است که افراد تمایل دارند پیام ها را بلافاصله بخوانند. در حقیقت ، 97 درصد از پیام هایی که برای مشتریان خود ارسال می کنید فوراً خوانده می شود. این کارایی چیزی است که اگر از ابزار دیگری استفاده می کردید نمی توانستید به آن برسید. بنابراین، می توانید کاملاً از خواندن پیام های خود با بازاریابی پیامکی مطمئن باشید.
4. قابلیت اطمینان را ارائه می دهد:
بازاریابی پیامکی حداکثر قابلیت اطمینان را برای شما فراهم می کند. سایر پلفرم های بازاریابی مانند ایمیل نمی توانند از قابلیت اطمینان یکسانی برخوردار باشند. هنگامی که به کسی پیام کوتاه ارسال می کنید، از طریق هرزنامه یا فیلترهای دیگر عبور نمی کند. بنابراین، پیام های متنی شما بدون هیچ مشکلی به مشتریان شما می رسد.
5. نرخ تبدیل بالا:
از آنجا که پیام های متنی خوانایی بالایی را برای شما فراهم می کند، نرخ تبدیلش نیز بالاتر است. هر پیشنهادی که ممکن است از طریق پیامک خود ارائه دهید، تبدیل بالاتری را مشاهده می کند. بنابراین، اگر از بازاریابی پیامکی استفاده می کنید، می توانید از رشد مناسب کسب و کار اطمینان حاصل کنید.
چندین ارائه دهنده پنل اس ام اس وجود دارد. با این حال، انتخاب بهترین سرویس پنل پیامکی آسان نیست. اکثر ارائه دهندگان خدمات پیام کوتاه تمایل دارند خدمات پیام کوتاه با کیفیت پایین را با نرخ مقرون به صرفه به شما ارائه دهند. بنابراین، در طولانی مدت مشکلات بیشتری را برای شما ایجاد می کند و کسانی که خدمات با کیفیتی ارائه می دهند، نرخ بالایی دریافت می کنند. از این جهت باید حواستان را جمع کنید تا دچار ضرر و زیان نشوید.
امیدواریم این مقاله راهنمای جامعی برای استفاده از پنل اس ام اس برای تجارت شما ارائه دهد. سرعت استفاده از پیام های متنی در حال افزایش است، مهم است که از راه ارتباطی بسیار سودآور با مشتریان خود غافل نشوید.



:: بازدید از این مطلب : 422
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 5 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دیجیتال مارکتینگ ایران

زایای پیامک برای کسب و کارها پنهان نیست. اما یکی از کاربردهای بسیار مفید سامانه پیامک انتخابات ۱۴۰۰، برنامه ای است که احتمالاً بسیاری در مورد آن نشنیده اند: مبارزات انتخاباتی. درست است، ثابت شده است که پیامک انبوه ابزاری موثر برای تبلیغات نامزدهای انتخاباتی و احزاب است. در چند سال گذشته ، مبارزات انتخابات در طول زمان تبلیغات انتخابات به شدت در حال تغییر بوده است، زیرا نامزدهای انتخاباتی و احزاب به جای روش های سنتی از روش های تبلیغاتی جدید مانند سامانه پیامک انتخابات ۱۴۰۰ و خدمات پیام کوتاه انبوه آن استفاده کرده اند. این احزاب سیاسی استفاده از درگاه خدمات پیام کوتاه انبوه را برای دسترسی گسترده به مردم حوزه انتخابیه خود ترجیح می دهند. ارائه دهندگان خدمات پیام کوتاه انبوه نقش اساسی در کارزارهای انتخاباتی دارند. 

نکات کلیدی استفاده از سامانه پیامک انتخابات ۱۴۰۰

اجرای یک کارزار انتخاباتی کار ساده ای نیست. آنها مستلزم سرمایه گذاری در بودجه های کلان و سخت کوشی هستند. نامزدها از ابزارهای مختلفی برای جلب توجه رای دهندگان استفاده می کنند. یکی از این ابزارها پیامک های انتخاباتی است. بنابراین، چگونه می توان از آن برای تبلیغ نامزد انتخاباتی استفاده کرد؟

پیام های کوتاه می توانند:

1. نزدیک بودن روزهای رای گیری و اهمیت رأی دادن ، دادن کمک های مالی و غیره را به رای دهندگان یادآوری کنید.
2. داوطلبان را تشویق کنید تا سرعت فعالیت خود را افزایش دهند.
3. موفقیت های مبارزات انتخاباتی خود، حتی پیروزی های کوچک را گزارش دهید.

5 دلیل که کارزارهای سیاسی از پیام کوتاه استفاده می کنند

دلایلی وجود دارد که پیام متنی راهی مشروع و موثر برای تبلیغ کنندگان انتخاباتی است. در اینجا لیستی از 10 دلیل ذکر شده است.

1. همه یادآوری های مربوط به انتخابات
یادآوری مردم نه تنها به شخص برای رأی دادن ، بلکه مکان و زمان رأی دادن ، و همچنین ارائه اطلاعات ثبت نام ، روشی عملی برای تشویق رای دهندگان به انجام وظیفه مدنی خود است. یادآوری ها ممکن است برای اهداف به موقع مانند رویدادها و جلسات استفاده شوند.

همچنین می توان از آنها در روزها یا حتی ساعت های منتهی به زمان رأی گیری برای تشویق مردم به تصمیم گیری برای چه کسی رای می دهند و همچنین برنامه ریزی برخی از وقت های اضافی در روز رأی گیری استفاده کرد.

از آنجا که مبارزات سیاسی همیشه روزهای معینی را برای انتخابات می گذرانند و مدت زمان محدودی باقی مانده است ، این یادآوری های پیامکی کمک می کند تا همه کارمندان ، رای دهندگان ، داوطلبان و حامیان در مهلت مقرراتی که قرار است رای دهند آگاه باشند.

2. هدف قرار دادن جمعیت جوان
هیچ کس زیر 45 سال نمی خواهد یک تماس تلفنی داشته باشد. از زمانی که ارسال پیام کوتاه به امری عادی تبدیل شد، تلفن همراه روشی محبوب برای انتقال این کلمه بوده است.

بازار پیام کوتاه همیشه در حال تغییر است و برای داوطلبان مهم است که روند بازار را دنبال کنند. این روندها نه تنها به شما کمک می کند تا به مخاطب خود دسترسی پیدا کنید ، بلکه به شما کمک می کند تا همیشه بروز باشید. رأی دهندگان جوان (18 تا 29 ساله) تقریباً به طور کامل در فن آوری استفاده می شوند ، بنابراین بسیار مهم است که نامزدهای انتخاباتی از هر ابزاری استفاده کنند تا به این جمعیت مهم برسند.

3. رأی دهندگان را از دیدارها و رویدادها مطلع کنید
اینترنت مکانی آشفته است و بسیاری از افراد حتی دعوت به رویدادها را مشاهده نمی کنند. کاربران شبکه های اجتماعیی می توانند به راحتی بین گروه ها و صفحات گم شوند و ممکن است برای بررسی دسته رویدادهای گروه در صفحه،با مشکلاتی رو به رو شوند. یک پیام کوتاه ساده می تواند به حرکت آنها در مسیر درست کمک کند. گردهمایی انتخاباتی بعدی خود را به داوطلبان خود اطلاع دهید و پیام خود را سریع پخش کنید!

4. بلافاصله پاسخ دریافت کنید!
میانگین پاسخ به پیامک 45٪ است. با توجه به اینکه زمان یک پارامتر مهم در یک کارزار انتخاباتی است، شما باید پیام خود را به گوش مخاطبان برسانید و اغلب اوقات نیاز به پاسخ دارید! یک کارزار انتخاباتی خوب به حرف رای دهندگان گوش می دهد و اطلاعاتی را در مورد اینکه از چه کسی حمایت می کنند و برای چه موضوعاتی ارزش دارند جمع آوری می کند. 

5. مقرون به صرفه بودن
به زبان ساده ، ارسال پیام کوتاه یک روش ساده ، ارزان و مستقیم برای دستیابی به تعداد زیادی از افراد با اطلاعات ضروری است.

 


:: بازدید از این مطلب : 473
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دیجیتال مارکتینگ ایران

اگر هدفتان خرید پنل اس ام اس از مخابرات است باید یک تجدید نظر اساسی بدهید. زیرا شرکت هایی نظیر مخابرات یا همراه اول و ایرانسل خدماتی مبتنی بر ارسال اس ام اس تبلیغاتی ارائه نمی دهند و افراد و شرکت ها صرفا با سواستفاده از این نام ها قصد بازاریابی و فروش پنل اس ام اس خود را دارند. بنابراین شما باید دنبال یک سامانه پیامکی معتبر باشید، اولویت را بر روی کیفیت ارسال پیامک، نحوه ی پشتیبانی و آموزش کار با پنل اس ام اس، قدمت آن سامانه پیامکی و در نهایت تعرفه هر پیامک قرار دهید. سامانه پیامکی به عنوان یکی از بهترین روش های ارتباطی حال حاضر ایران دارای سابقه چندین ساله در زمینه ارائه سرویس های پیامکی انبوه تبلیغاتی و خدماتی است و همانند سامانه های مشابه که رابط مستقیم اپراتور هستند و با اپراتورهای سطح اول کشور کار می کنند تعرفه همسان با اندکی اختلاف ارائه می دهد.همچنین در یک پنل پیامکی، آموزش استفاده از پنل اس ام اس را در قالب فیلم های آموزشی با کیفیت تهیه شده است، بطوریکه مشابه آن، در هیچ سایت دیگر ارائه دهنده پنل اس ام اس قابل مشاهده نیست و تضمین داده می شود با مشاهده فیلم های آموزش پنل اس م اس، استفاده از سامانه برای شما بسیار آسان شود.

استفاده هوشمندانه از پنل پیامکی شانس زیادی برای افزایش فروش برند شما دارد و به طور کلی خرید پنل اس ام اس باعث میشود تجارت شما به سطح بهتری از بازدهی و محبوبیت برسد. البته توجه کنید پنل پیامکی مخابرات، سامانه پیامکی انبوه مخابرات، خرید پنل پیامک مخابرات، پنل پیامکی همراه اول و ایرانسل اصلا وجود ندارند. چرا که سامانه هایی نظیر مخابرات یا همراه اول و ایرانسل خدماتی مبتنی بر ارسال اس ام اس تبلیغاتی ارائه نمی دهند و افراد صرفا برای جلب نظر شما از این عبارات استفاده می کنند که باید آنها را نایدیده گرفت و فریب تبلیغات آنها را نخورد. بنابراین شما به عنوان صاحب سرمایه و کسی که دارای کسب و کاری است، برای تبلیغ محصول و خدماتی که ارائه می دهید باید از پنل اس ام اس معتبر استفاده کنید که چندین سال در زمینه ارائه خدمات ارسال پیامک انبوه است.

همانطورکه گفته شد ارسال پیام کوتاه تبلیغاتی، یک راه ارتباطی مستقیم میان برند و مشتری است به شرطی که آن پیام شخصی سازی شده باشد. به طور مثال شخصی که شغلش توزیع تجهیزات پزشکی می باشد نیازمند تبلیغات برای عموم مردم نیست و جامعه هدف کسب و کارش پزشکان، متخصصین و یا پنل اس ام اس برای بیمارستان می باشد.

اگر شما صاحب کسب و کار کوچک هستید به تمام خدمات پنل اس ام اسی نیازی ندارید. مطابق با این نیاز روز، خدمات پیامکی پنل اس ام اس توسط آژانسهای برتر بازاریابی به کسب و کارها کمک شایانی کرده اند. در فضای فزاینده رقابت فن آوری پیام کوتاه، انتخاب ارائه دهنده پیام کوتاه مناسب برای تجارت شما بیش از یک مقایسه قیمت دستگاه پنل اس ام اس ساده است. تعرفه مناسب با تعرفه ارزان متفاوت است! اگرچه هزینه مهم است و پنل پیامک ارزان مزایای خاص خود را دارد، اما جنبه های دیگری نیز وجود دارد که باید قبل از انتخاب نمایندگی پنل پیامک در نظر گرفته شود. در ادامه شما را با روش های ارسال پیامک از طریق پنل پیامک و نحوه استفاده از آن آشنا خواهیم نمود.

متاسفانه اسم خرید پنل اس ام اس از مخابرات به ابزاری تبدیل شده است تا افراد سودجو از اعتماد من و شما به نفع خودشان سو استفاده کنند و خود را وابسته به مخابرات (حتی بعضا مخابرات) اعلام کنند. کلمات پنل پیامک مخابرات که برای خرید پنل س ام اس در گوگل جستجو می شوند و متاسفانه اسم مخابرات به ابزاری تبدیل شده است تا افراد سودجو از اعتماد من و شما به نفع خودشان سو استفاده کنند و خود را پنل اس ام اس مخابرات اعلام کنند، بنابراین نباید فریب این افراد سودجو را خورد. پنل پیامکی به فضایی اطلاق میشود که در آن قابلیت بازدید از منوهای مختلف، ویرایش مخاطبان برای ارسال پیامک انبوه و مدیریت و دسته بندی پیامهای خود را دارد. پنل پیامک انبوه یک سرویس است که شما را قادر می سازد تا کمپین های بازاریابی خود را به طور موثر، سریع و با هزینه ای مقرون به صرفه تحقق بخشید. 

پیامکی که توسط نمایندگی پنل اس ام اس و شرکت هایی که از اپراتور سرویس می گیرند به دست مشتریان میرسد، میتواند به آشنایی بیشتر و بهتر آنها با کسب و کار شما کمک شایانی کند و آنها میتوانند اطلاعات به اشتراک گذاشته شده از طریق پنل پیامکی را به طور مستقیم مرور کنند. این استفاده هوشمندانه از پنل پیامکی شانس زیادی برای افزایش فروش برند شما دارد و به طور کلی خرید پنل اس ام اس باعث میشود تجارت شما به سطح بهتری از بازدهی و محبوبیت برسد. یکی دیگر از قابلیت های مهم پنل اس ام اس، دریافت پیامک هایی است که از طرف مشتریان ارسال می شوند. یادتان باشد که مخابرات، همراه اول و ایرانسل خدمات ارسال اس ام اس تبلیغاتی و خدماتی ندارند و متاسفانه شرکت های بسیاری برای کلاهبرداری از این نام سواستفاده میکنند. پنل اس ام اس نرم افزاری در فضای اینترنت است که شما را قادر می سازد تا به مخاطبان و لیست شماره هایی که دارید پیامک تبلیغاتی یا خدماتی ارسال کنید. بنابراین لازم است برای ارسال پیامک های تبلیغاتی و خدماتی خود از پنل پیامکی استفاده نمایید که تمام اپراتورها را پشتیبانی نماید.

ارسال پیامک تبلیغاتی یک راه برای برقراری ارتباط خصوصی بین یک شرکت یا موسسه با مشتریانش است. در این بین شرکت های مذکور هزینه ها و انرژی زیادی را باید صرف تبلیغات خود کنند تا در بازار رقابتی بتوانند قد علم کنند. هزینه ارسال پیام کوتاه یک هزینه جاری است از این رو تعرفه ارسال پیامک در تعداد بالا روی هزینه ها تاثیر زیادی دارد. کسر هزینه بابت پیامکهای نرسیده : پیامکهای نرسیده برای یک سامانه هزینه ندارند. بومی بودن یک نرم افزار از بروز مشکلات اصلی برای آن جلوگیری خواهد کرد. توصیه میشود برای انتخاب پنل اس ام اس از شرکتی خرید کنید که سورس اصلی نرم افزار پنل پیامک باشد. در این حالت مطمئن خواهید بود که نرم افزار ارسال پیامک شما، به صورت مداوم به روز رسانی می گردد. جهت تائید این مورد، میتوانید گواهی تائیدیه نرم افزار را از او بخواهید.

ارسال پیامک انبوه با پنل اس ام اس تبلیغاتی میتواند از طریق اپراتورهای متعددی انجام گیرد. برخی از سامانه های پیامکی، پوشش شبکه خوبی ندارند و پیام های ارسالی را نمیتوانند به همه اپراتورها وشماره های تلفن همراه تحویل دهند. ضمنا پنل های اس ام اس، ۱۰ روز گارانتی بازگشت وجه دارند. چرا که اکثر این هزینه ها صرف به روز رسانی های سیستم میشود و این به روز رسانی اهمیت بسیار زیادی برای شما دارد.



:: بازدید از این مطلب : 455
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دیجیتال مارکتینگ ایران

آیا به جمع آوری شماره تلفن ها و ایجاد لیست بازاریابی پیامکی خود فکر می کنید؟ شما در جای مناسب هستید!

اگر می خواهید کسب وکار خود را به بازار جهانی عرضه کنید، احتمالاً از روش های مختلف ارتباط با مخاطبان خود مطلع هستید. بسیاری از شرکت های سودآور برای برقراری ارتباط با خریداران بالقوه از بازاریابی از طریق ایمیل و بازاریابی پیامکی استفاده می کنند.

بازاریابی پیامکی یکی از موثرترین راه های بازاریابی برای مصرف کنندگان است. در عصر دیجیتال فعلی ، تقریباً همه در دستگاه  تلفن همراه خود فعال هستند. به همین دلیل، 65 درصد مشاغل از بازاریابی پیامکی به عنوان یک تاکتیک موثر یاد می کنند.

در مقایسه با بازاریابی از طریق ایمیل ، بازاریابی پیامکی موفقیت بیشتری نشان داده است. بازاریابی از طریق پیام های متنی 45٪ نرخ پاسخ دارند و  98٪ نرخ باز شدن نیز دارند. این بدان معناست که 98 از 100 نفری که برای آنها پیام ارسال می کنید ، آنچه را برای آنها ارسال کرده اید مشاهده می کنند (به جای اینکه از طریق ایمیل در هرزنامه فیلتر شود).

اگر می خواهید بازاریابی پیامکی را شروع کنید، ابتدا باید شماره موبایل مشتریان را جمع آوری کنید. بهترین راهکار استفاده از دستگاه ثبت شماره مشتری است. دستگاه ثبت شماره مشتری با رویکردی هوشمند و آنلاین شماره موبایل ثبت شده توسط کارمند یا فروشنده را به واسطه ارتباط اینترنتی با پنل اس ام اس شما در دفترچه تلفن ثبت می کند. پس از ذخیره شدن شماره تماس مشتری در دفترچه تلفن بلافاصله یک پیامک خوش آمد(استقبال) که میتواند شامل اطلاعات تماس و شبکه های اجتماعی شما باشد به موبایل مشتری اس ام اس می شود.

لازم به ذکر است متن پیامک ارسالی توسط شما قابل تنظیم است، همچین از شماره ذخیره شده در سامانه پیامک خودتان می توانید برای اهداف بازاریابی و فروش آتی بهره ببرید. با استفاده از دستگاه ذخیره شماره موبایل مشتری می توانید به روشی هوشمندانه و محترمانه شماره موبایل مشتریان جمع آوری کنید و برای تضمین فروش بیشتر به آنها پیامک انبوه ارسال نمایید تا آنها از محصولات جدید و جشنواره های فروش مطلع شوند.

دستگاه ثبت شماره مشتری در یگ نگاه کلی

جمع آوری بانک شماره موبایل مشتریان این روزها در بین شرکت های مختلف بسیار محبوب شده است. به عنوان مثال، در بیشتر فروشگاه های بزرگ پوشاک، مشتری هنگام خرید، صندوق دار معمولاً شماره تلفن همراه مشتری را می خواهد تا آن را وارد بانک شماره موبایل مشتری کند. یا اینکه، مشتریان نام و شماره تلفن همراه خود را در یک لیست در دسترس عموم می نویسند تا از تخفیف یا حراجی های پایان فصل اطلاع یابند.

خوب ، به دلایل مختلف (از جمله عدم اعتماد به صندوقدار و غیره) اجتناب از دادن شماره تلفن همراه خود به فروشگاه امری طبیعی است. عکس این مسئله نیز می تواند صادق باشد و گاهی اوقات یک صندوقدار تمایلی به گرفتن شماره مشتری خود ندارد.  با استفاده از دستگاه ثبت شماره مشتری، شماره تلفن مشتری خود را به روشی آسان و کاملاً امن در بانک مشتریان خود ذخیره کنید.

روش ذخیره شماره تلفن های همراه مشتریان این است که مشتریان شماره تلفن های همراه خود را شخصاً روی دستگاه وارد می کنند و شماره آنها فوراً در بانک شماره تلفن همراه خود در پنل اس ام اس ذخیره می کنید.

همزمان با مشتری تماس گرفته می شود و پس از پاسخ ، مشتری می تواند پیام صوتی را که ضبط کرده اید بشنود و تنظیم کند. (این می تواند یک پیام خوش آمد گویی باشد.). همچنین ، پیامکی حاوی متن خوش آمد گویی (یا هر متن دلخواه شما) با آدرس وب سایت و شبکه اجتماعی فروشگاه به تلفن همراه مشتری ارسال می شود.

با دستگاه ثبت شماره مشتری، می توانید اطلاعات مشتری و شماره تماس را به عنوان یک فایل اکسل خروجی بگیرید یا آن را در SDCard ذخیره کنید و برای آنها پیام متنی ارسال کنید. با اولین خط تلفن همراه برای ارسال و دریافت پیام های اول ، حتی مشتریانی که در لیست سیاه نیستند و نمی توانند پیامک تشویقی دریافت کنند. این محصول به عنوان دستگاه ثبت شماره مشتری تولید می شود و می تواند با توجه به نیاز صاحب مشاغل سفارشی شود. دستگاه ذخیره شماره موبایل مشتری دارای مواد مصرفی با کیفیت بالا و 1 سال گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش است.

 منبع

 


:: بازدید از این مطلب : 938
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دیجیتال مارکتینگ ایران

اولین روز بهار آغاز سال جدید برای پارسیان است. نوروز یا به زبان فارسی "روز جدید" ، جشنواره ای باستانی است که آغاز بهار است و تولد دوباره طبیعت را جشن می گیرد. این عنصری توصیف ناپذیر از فرهنگ اصیل ایرانی است که پیوند ما را با گذشته کشورمان حفظ کرده و مسیر فرهنگ آینده ما را ترسیم می کند. بیشتر ایرانیان از جشن های نوروز با سنت هایی مانند چیدمان سفره هفت سین که با هفت مورد تزئین شده و دیدار از اقوام و دوستانشان، خاطرات بسیار خوبی دارند.

در ادامه قصد داریم جدیدترین اس ام اس عید نوروز 1400 را عرضه کنیم:

سالي به بزرگي اهورا مزدا

به پايندگي کوروش

و به پاکي زرتشت برايتان آرزومندم

نوروزتان خجسته باد

********************************

مبارک‌ترین شب و خرم‌ترین روز به استقبال شما می‌آید. برخیز و با زمین و زمان به شادی بپرداز. خورشید بر شانه گل‌ها دست می‌گذارد و درختان شکوفه‌های خویش را نثار می‌کنند. در این هنگامه زیبایی تنها می‌توانم بگویم: سال نو مبارک.

********************************

باز عالم و آدم و پوسيده گان خزان و زمستان خندان و شتابان

به استقبال بهار مي‌روند تا اندوه زمستان را به فراموشي سپارند

کابوس غم را در زير خاک مدفون سازند و آنگه سر مست

با وجد و نشاط و با رقص و پايکوبي با ترنم اين سرود طرب انگيز

نوروز 1400 و جشن شکوفه‌ها را برگذار مي‌کنند

********************************

مهم نيست که قفل‌ها دست کيست

مهم اين است که کليدها دست خداست

از ته دل دعا مي‌کنم که در اين روزهاي

آخر سال توي اين روز زيباي آفتابي 

شاه کليد تمام قفل‌ها رو از خداوند

********************************

سال نو همراه با شکفتن شکوفه

میتواند برای ما الگوی شکوفایی فرصت های معطر باشد

سال جدید امید دهنده نو شدن ایده هاست 

سالی پر از موفقیت و پیشرفت را برایتان ارزومندم

********************************

و بر آمد بهاري ديگر

مست و زيبا و فريبا، چون دوست

سبدي پيدا کن

پر کن از سوسن و سنبل که نکوست

همره باد بهاري بفرست: 

پيک نوروزي و شادي بر دوست!

***************** اس ام اس عید نوروز 1400 ***************

پیام نوروز این است :

دوست داشته باشید و زندگی کنید ،

زمان همیشه از آن شما نیست...

اگر چه یادمان میرود که عشق تنها دلیل زندگی ست

اما خداروشکر که نوروز هرسال این فکر را به یادمان می اورد

پس نوروزتان مبارک، که سالتان را سرشار از عشق و دوستی و شادی کند

روزگارتون همیشه سرسبز عیدتون مبارک

********************************

گلها جواب زمين‌اند به سلام آفتاب،

نه زمستاني باش که بلرزاني،

نه تابستاني باش که بسوزاني

بهاري باش تا بروياني

نوروز 1400 پيشاپيش مبارک

********************************

هر پایان یک آغاز جدید را نشان می دهد.

انگیزه های خود را حفظ کنید

و همیشه باید جاده های پیشرفت را راه بیندازید.

با شجاعت، ایمان و تلاش های بزرگ شما همه چیز را که میخواهید به دست آورید.

سال نو 1400 را پر از شادی وموفقیت را برایتان آرزو می کنم.

********************************

آرزو می کنم برای شما دوست عزیز و گرانقدر امسال سالی با شکوه، پر از خوشبختی، سلامتی، لذت بخش و پر از انرژی فوق العاده باشد. سال ۱۴۰۰ مبارک

********************************

نوروز، نماد جاودانِ نو شدن است

تجديد جوانيِ جهان کهن است

زين‌ها همه خوب‌تر که هر نو شدنش

يادآور نام پاک ايرانِ من است

سال نو مبارک

********************************

برای مشاهده سایر اس ام اس عید نوروز 1400 بر روی لینک زیر کلیک نمایید: 

اس ام اس عید نوروز 1400

 منبع



:: بازدید از این مطلب : 517
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 21 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دیجیتال مارکتینگ ایران

بازاریابی پیامکی موبایل به مهمترین کانال بازاریابی برای بخش مو و زیبایی تبدیل شده است. به لطف بازاریابی پیامکی، سالن ها می توانند روش های درمانی جدید را به مشتریان اطلاع دهند، قرار ملاقات ها را به آنها یادآوری کنند یا با پیشنهادات تبلیغاتی رزرو را تشویق کنند. سالن زیبایی از مدت ها قبل محلی برای تجمع خانم ها بوده است. آنها در حالی که با آرایشگر / بهترین دوست خود گپ می زنند، در یک سالن با تزئینات زیبا می نشینند ، استراحت می کنند و از گفتگو لذت می برند. اما در مورد دارندگان سالن های زیبایی، این موارد کافی نیست. آنها از عهده مالی کافی برخوردار نیستند که منتظر ورود مشتری باشند یا حتی بدتر از آن ، اینکه مشتری آنها زمان مراجعه را فراموش کند. به همین دلیل است که نیاز است صنعت زیبایی و پنل پیامکی سالن زیبایی دست به دست هم دهند. ضروری است که افراد در صنعت زیبایی بتوانند به سرعت و به راحتی با مشتریان خود از طریق پنل اس ام اس سالن زیبایی ارتباط برقرار کنند و از آن برای افزایش فروش، جذب مشتری جدید، تأیید قرار ملاقات، تعامل با مشتری و ارائه خدمات به مشتری استفاده کنند. پنل پیامکی سالن زیبایی کمک می کند رزروها و تعامل مشتری را با بازاریابی پیامکی انبوه افزایش دهید. فروش خود را از طریق پیام های بازاریابی فوری و یادآوری قرار ملاقات در عرض چند ثانیه انجام دهید.
بنابراین ، در اینجا برخی از روشهای استفاده از بازاریابی پیامکی در صنعت زیبایی آورده شده است.

چگونه سالن زیبایی و آرایشگاه ها می توانند از پنل پیامکی سالن زیبایی استفاده کنند؟

یادآوری های زمان مراجعه به سالن
با ارسال سریع یادداشت متنی اطمینان حاصل کنید که مشتریان هرگز قرار ملاقات را فراموش نمی کنند. این به افزایش فروش کمک می کند و افراد را تشویق می کند که اگر تأخیر د یا نیاز به لغو قرار دارند ، به شما اطلاع دهند.
خدمات رزرو
به مشتریان خود امکان رزرو قرار ملاقات از طریق پیام کوتاه را بدهید که می توانید مستقیماً به آدرس ایمیل خود دریافت کنید و در صورت تمایل بلافاصله با متن تأیید پاسخ دهید.
تبلیغات را اعلام کنید
در صورت کندی کار ، تبلیغات پیامکی را برای مشتریان خود ارسال کنید ، و تخفیف هایی را با تبلیغات ویژه (به عنوان مثال "فقط امروز ، 20٪ از برنزه کردن صورت" و غیره) ارائه دهید و در نتیجه بازدید بیشتری را به سالن خود جلب کنید.
اخبار ، به روزرسانی ها ، اطلاعات مفید را اعلام کنید
از طریق سامانه پیامکی سالن های زیبایی و آرایشگاه، هنگام شروع درمان های جدید و یا محصولات ، تجدید تجهیزات و یا محل کار ، به مشتریان اطلاع دهید.
با استفاده از پنل پیامکی سالن زیبایی، دستیابی بیشتر به مشتریان ثابت و محبوبیت در بین مخاطبان هدف محقق می شود. علاوه بر این، بازاریابی پیامکی برای مو و زیبایی به حل مشکلاتی از جمله: روزهای بی مشتری، عدم حضور مشتری کمک می کند. صاحبان سالن با کمک قرار ملاقات ها در روزهای بی مشتری، می توانند با کمک پیامک انبوه، تخفیف را به مشتری پیشنهاد دهند. یکی دیگر از استراتژیهای سودمند مبتنی بر پیام کوتاه، ارسال یادآوری پیام کوتاه به مشتریان در مورد قرار ملاقات آنها است. این یک راز نیست که زندگی امروز توسط رویدادها، اخبار، جلسات بیش از حد پر شده است، بنابراین پیام کوتاه گاهی اوقات یک نوع سرویس بسیار جذاب مشتری است. فقط یک روز قبل از جلسه یک یادآوری کوتاه از جمله زمان و مکان(یا سایر جزئیات مهم) برای آنها ارسال کنید تا مطمئن شوید که آنها به اشتباه فراموش نمی شوند. بهترین راه برای برقراری تماس با مشتریان این است که مستقیماً از او بخواهید در حالی که او برای اولین بار در سالن شما حضور دارد، اگر آنها می خواهند برای دریافت تخفیف و اخبار تبلیغات فردی، برنامه وفاداری پیام کوتاه شما را انتخاب کنند. این یک فرصت خوب برای افزایش وفاداری مشتری و افزایش احتمال بازگشت دوباره مشتری است.

 


:: برچسب‌ها: پنل پیامکی سالن زیبایی ,
:: بازدید از این مطلب : 683
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دیجیتال مارکتینگ ایران

ایران یکی از قدیمی ترین کشورهای جهان است. معمولاً کشوری که قرن ها تاریخ در پشت آن است ، به معنای برگزاری سالانه جشن ها ، مراسم و آداب و رسوم زیادی است. جشن شب یلدا یکی از آنهاست. ایرانیان از زمان های بسیار قدیم شب یلدا را در ایران جشن می گرفتند. این جشن با قدمت حدود 8000 سال پیش ، یکی از سنت های قدیمی ایران است. این شب شب یلدا (شب یلدا) نام دارد که سالانه در 21 دسامبر (شب 30 آذر - 1 دی در تقویم ایرانی) توسط فارسی زبانان در سراسر جهان برگزار می شود و زمانی بین آخرین روز پاییز تا اولین روز زمستان است. مردم در دوران باستان می دانستند که از اولین روز زمستان به بعد ، روزها طولانی تر و شب ها به تدریج کوتاه می شوند. چه اینکه آنها تاریکی را نمادی از شر می دانستند. بنابراین ، در واقع ، آنها اولین صبح پس از یلدا را روز پیروزی خورشید و نور بر تاریکی و قدرت های شیطانی دانستند و آن را در این جشنواره جشن گرفتند.

در ادامه قصد داریم جدیدترین پیامک شب یلدا 99 را عرضه کنیم:

***************** پیامک شب یلدا  99 ***************

” یلدا ”
چه ذوقی دارم
که حتی یک دقیقه بیشتر
در خواب منی !
یلدایت مبارک

********************************

بعد از تو عاشقِ یلدا شدن کار سختی نیست
بی‌ تو هر شب زمستان و هر شب پر از سرماست
و نبودنِ تو عجیب شبیهِ بودن‌هایِ ماست
پناه میدهم به تو که این شب یلدا تنهایی
خودم هزار شبِ یلدا تنها بوده ام
فرخنده باد این شبِ دیماه

********************************

بعد از تو عاشقِ یلدا شدن کار سختی نیست
بی‌ تو هر شب زمستان و هر شب پر از سرماست
و نبودنِ تو عجیب شبیهِ بودن‌هایِ ماست
پناه میدهم به تو که این شب یلدا تنهایی
خودم هزار شبِ یلدا تنها بوده ام
فرخنده باد این شبِ دیماه

********************************

شب یلدا عزیزه هندوانه
اگرچه ترش و لیزه هندوانه !
بهایش را چو پرسیدم ز یارو
بگفتا هیس ! جیزّه هندوانه !

********************************

سلام ای دیر آشنای لوند دوران
ای دخترک باز مانده قرون و اعصار
ای بهانه بیداری ادب رنجور ایران
امشب ایران محفل اش هست باتو بیدار . . .

*************** اس ام اس شب یلدا 99 *****************

امشب، میوه سربسته حرف هایمان را روبه روى هم مى گذاریم
تا طعم شیرین دوستى را به کام زمستانى روزگار بچشانیم . . .

********************************

ازین شربت یکی پیمونه بردار / اناری آتشین دردونه بردار
درین یلدا تو شیرین کن لبانت / بیا قاچی ازین هندونه بردار
یلدای همتون مبارک

********************************

شب یلدا شد و میلاد خوش ایزد مهر / زایش نور از این ظلمت تاریک سپهر

شب یلدا شد و بر سفره دل باده عشق / رخ معشوقه و مدهوشی دلداه عشق

شب یلدایتان پرستاره و پر خاطره باد

********************************

آخر پاییز شد ، همه دم می زنند از شمردن جوجه ها !!
بشمار ، تعداد دل هایی را که به دست آوردی
بشمار ،تعداد لبخند هایی که بر لب دوستانت نشاندی
بشمار ، تعداد اشک هایی که از سر شوق و غم ریختی
فصل زردی بود ، تو چقدر سبز بودی ؟
جوجه ها را بعدا با هم میشماریم .

********************************

ای لعل لبت به دلنوازی مشهور
وی روی خوشت به ترک تازی مشغول
بی زلف تو قصه ای است ما را مشکل
همچون شب یلدا به درازی مشهور

****************پیامک شب یلدا رسمی و عاشقانه****************

با تو من عزیز عشقم دیگه هیچ غمی ندارم
واسه ی همیشه ی عمر،عاشقونه دل میذارم
با تو یلدا پره عشقه،عشقی از جنس عزیزش
که نمیتونه بگیره کسی از دل،عشق پاکش . . .

********************************

کاش می شد
برای ِ یک شب هم که شده
هندوانه باشم
همان قسمتش که سهم ِ توست !
یلدا مبارک

********************************

گر سهم من از تو تنها یک شب است
یلدا شبی بیا
بگذار این کوتاهترین داشتن در بلندترین شب باشد …

********************************

برای مشاهده سایر پیامک شب یلدا  99 بر روی لینک زیر کلیک نمایید:

پیامک شب یلدا 99

 منبع: https://han.gl/g8jEk



:: بازدید از این مطلب : 425
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دیجیتال مارکتینگ ایران

راه اندازی یک کسب و کار ساده نیست. صاحبان صنایع باید مفاهیم نوآورانه تجاری را دریابند، زیرساخت ها را برای تولید ترتیب دهند، با ایده های جدید بسته بندی سازگار شوند و از همه مهمتر شب و روز برای تبلیغ محصول نهایی برای ایجاد نام تجاری تلاش کنند.

در میان تکنیک های بازاریابی، استراتژی های بازاریابی موبایلی مقرون به صرفه ترین و آسان ترین کاربردها هستند. اگر شما صاحب مشاغل هستید و می خواهید نحوه استفاده از سامانه پیامکی برای خدمات پیام کوتاه انبوه اعم از ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی و اطلاع رسانی را بیاموزید، این یک راهنمای گام به گام برای مبتدیانی است که مایل به عضویت در استراتژی های بازاریابی پیامکی انبوه هستند تا کسب و کار خود را روز به روز گسترش دهند.

شماره موبایل مشتریانتان را بدست آورید

یکی از اشتباهات رایج مشاغل هنگام استفاده از سامانه پیامکی برای برقراری ارتباط در مقیاس وسیع، پرداخت هزینه شماره موبایل مخاطبان است. از آنجا که مشتریان داوطلبانه اطلاعات خود را به شما ارائه نمی دهند، هرگونه ارتباط بدون اجازه با مشتری به عنوان اسپم در نظر گرفته می شود و به اعتبار شما برای خدمات رسانی مشتری آسیب می رساند. کلید موفقیت یافتن شماره موبایل های مربوطه است که می توانید این کار را از طریق مواردی مانند برگزاری مسابقات یا فرم های ثبت نام داخل وب سایت خود انجام دهید.

ارسال اس ام اس انبوه بواسطه سامانه پیامکی

یکی از مزایای اصلی استفاده از سامانه پیامکی انبوه این است که فقط با چند کلیک پیامک تبلیغاتی و اطلاع رسانی شما برای هر تعداد گیرنده ارسال می شود. این محتوا باید کوتاه و در عین حال دارای دعوت به عمل و تمام اطلاعات لازم برای تبدیل شدن مخاطبانتان به اهداف مورد نظر باشد.

اگر شما یک دندانپزشک هستید، می توانید با استفاده از پنل اس ام اس، یک سرویس خودکاری را برنامه ریزی کنید تا یک روز قبل از قرار ملاقات، پیامکی را ارسال کند و در آن چیزی مانند این متن قرار داده شود: "قرار ملاقات آقای امینی با دکتر رضایی در کلینیک دندانپزشکی یاس فردا ساعت 3 بعد از ظهر (تاریخ). برای تأیید قرار، "بله" یا "خیر" را ارسال کنید و در صورت پیام "خیر" لیستی از زمان های ملاقات جایگزین را دریافت کنید.

برخی از سامانه های پیامکی همچنین توانایی استفاده از پیامک در سازمان ها را به سطح بالاتری می رسانند. یکی از راه های انجام این کار، تنظیم شماره های ورودی برای کمک به اتوماسیون گردش کار و ایجاد یک روش ارتباطی آسان تر، سریع و کارآمد است.

بهترین سامانه پیامک را انتخاب کنید

راه اندازی سرویس پیام کوتاه انبوه نمی تواند آسان باشد. کافی است یک پنل پیامکی خریداری کنید که بتواند خدمات اس ام اس انبوه را متناسب با نیازهای شما ارائه دهد. اکثر سامانه های پیامکی، نرم افزار مورد نیاز شما را نصب کرده و شما را در زمینه استفاده های مختلف راهنمایی می کنند و همچنین آموزش استفاده از سیستم را به شما ارائه می دهند. برای مثال با خرید پنل پیامکی همکاران اس ام اس، آموزش کار با پنل اس ام اس در قالب 20 ویدیو تهیه شده که روال استفاده از پنل پیامکی را به آسانی آموزش می دهد. همچنین همکاران اس ام اس اولین ارائه دهنده پنل اس ام اس رایگان، بزرگترین ارائه دهنده پنل اس ام اس با کیفیت و سامانه پیامک ارزان برای ارسال انبوه اس ام اس تبلیغاتی و اطلاع رسانی است.

استفاده از یک پنل ارسال پیامک بسیار کارآمدتر و مقرون به صرفه تر از ساخت سیستم توسط خودتان است، زیرا این فناوری می تواند بسیار گران باشد و در صورت نادرست انجام شدن مشکلات زیادی به همراه دارد.

مزایای ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی و اطلاع رسانی

انتخاب پیام کوتاه به جای سایر اشکال ارتباطاتی مزایای زیادی دارد ، از جمله اینکه 99٪ پیامک ها باز می شوند. علاوه بر این، متوسط زمان اینکه پیام ها خوانده شود در عرض 3 دقیقه است و این برای یک سرویس تبلیغاتی و اطلاع رسانی سریع عالی است. سایر مزایای ارسال پیامک انبوه عبارتند از:

– متن پیامکی جذاب و تاثیرگذار تنظیم کنید تا نرخ بازگشت سرمایه بالا داشته باشید

– توانایی نوشتن و ارسال سریع متن

– دسترسی وسیع برای هدف قرار دادن هر کسی که تلفن دارد

– نرخ پاسخ بهتر از ایمیل

– سریعتر از تماس گرفتن

همه این مزایا باعث می شود پیام کوتاه به یکی از سریعترین ابزارهای رشد کسب و کار در عصر حاضر تبدیل شود. وقت آن رسیده است که بیدار شوید و سریعاً بهترین ارائه دهنده خدمات پیام کوتاه انبوه را جستجو کنید و فعالیت های تبلیغاتی خود را برنامه ریزی کنید.

 


:: بازدید از این مطلب : 1119
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دیجیتال مارکتینگ ایران

اگر فکر می کنید بدون داشتن پنل اس ام اس املاک می توانید صنعت املاک و مستغلات را اداره کنید ، ممکن است بخواهید تجدید نظر کنید. حتی اگر برخی از افراد تماس های تلفنی کلاسیک را ترجیح می دهند ، پیام کوتاه نه تنها به شما کمک می کند ارتباط با مشتریان را بهبود ببخشید ، بلکه می توانید از رقبا بهتر باشید:

48٪ افراد هرگز تلفن خود را خاموش نمی کنند.
65٪ از خریداران خانه می خواهند اطلاعات مربوط به ملک را از طریق پیام کوتاه دریافت کنند.
78٪ مردم می گویند پیام کوتاه بهترین راه برای تماس با آنها برای خدمات مهم و به روزرسانی های خرید است.
76٪ از صنعت املاک و مستغلات از قبل برای برقراری ارتباط با مشتری از پیامک استفاده می کنند.
اگر پیام های متنی را به مشاغل املاک و مستغلات خود اضافه کنید ، شماره ها در کنار شما قرار دارند. در اینجا آنچه شما باید با چند الگو انجام دهید برای ایجاد اولین تعاملات متنی برای کمک به شما در اجرای مستقیم پیام های متنی املاک و مستغلات انجام شده است.

بهترین روش های پیام کوتاه املاک و مستغلات

راحتی یکی از بزرگترین مزیت های پیام کوتاه است. سریع آسان است. و اینکه شخصی است. هنگام برقراری ارتباط از طریق متن ، این دستورالعمل های ساده را دنبال کنید تا از راحتی شما به خطر نیفتد:

1. بر ارتباط روشن تمرکز کنید

پیام های متنی شما زمان مناسبی نیست. آن را برای مکالمات رو در رو ذخیره کنید. بلافاصله هدف پیام خود را روشن کنید (از کلماتی مانند "هشدار" ، "به روزرسانی" و "تأیید" در ابتدای پیام استفاده کنید تا بلافاصله هدف را اعلام کنید) و بدون سردرگمی برنامه ها ، اطلاعات را ارائه دهید.

2. کوتاه نگه دارید

اگر از اولین روش خوب پیروی کنید ، این مشکلی ایجاد نمی کند. اما از پیامک های طولانی مدت خودداری کنید. پیام کوتاه به 160 نویسه محدود می شود. پیام های طولانی تر به چندین پیام تقسیم می شوند که باعث منفجر شدن تلفن مشتری شما می شود. همه آنچه را که باید بگویید با کمتر از 160 حرف بیان کنید.

3. پیام های خود را سفارشی کنید

از نام ، مکان یا علایق گیرنده استفاده کنید (اگر آنها را می شناسید) پیامهای خود را گرم و شخصی نگه دارید ، حتی اگر کوتاه و مهم باشد. شخصی سازی پیام همچنین به جلوگیری از ارسال پیام های نامناسب کمک می کند و باعث می شود گیرندگان متن شما را نادیده بگیرند. این نکات را صرف نظر از هدف در تمام پیام های متنی خود دنبال کنید.

مزایای پنل اس ام اس املاک و مستغلات برای مشاورین املاک

استفاده از پیام کوتاه برای بازاریابی املاک و مستغلات برای متن های املاک فواید زیادی دارد. این یک روش عالی بازاریابی است که به شما کمک می کند نتایج کسب و کار خود را افزایش دهید.

  • امکان تنظیم خودکار متن ارسال کننده لیست خاصیت وجود دارد.
  • مقرون به صرفه است و معمولاً هزینه آن کمتر از سایر اشکال بازاریابی مانند پست مستقیم است. برای ارسال پیام معمولاً هزینه از شما کسر می شود ، این بدان معناست که می توانید به راحتی بودجه بازاریابی خود را برنامه ریزی کنید.
  • شما توانایی ارسال پیام شخصی بر اساس لیست قیمت ، تنظیمات ترجیحی یا تعداد حمام و اتاق خواب را دارید.
  • تقسیم بندی در لیست پیام کوتاه و تجزیه و تحلیل نیازهای خریدار را نشان می دهد
  • این امر منجر به تلاشهای شخصی سازی بازاریابی بسیار بیشتری می شود
  • برای افراد آسان است که ایمیل های شما را در دریا از طریق پیام های دیگری که در صندوق ورودی خود دریافت می کنند از دست بدهند. مردم آنقدر پیام کوتاه دریافت نمی کنند ، بنابراین حداقل پیامک شما را می بینند. راستی 82% پیام های متنی در عرض پنج دقیقه خوانده می شوند.
  • می توانید از طریق دستگاه خود به طور گسترده تبلیغ کنید.

اگر این بهترین روش ها و برنامه های ایده آل پیامکی املاک و مستغلات را دنبال کنید ، با تلاش بسیار کم می توانید مشتریان بالقوه بیشتری را جذب کنید. همچنین با کمک به افراد در مراحل اولیه چرخه خرید ، فروش خودرو را تسریع کنید. اکنون زمان شروع استفاده از پیامک در تجارت املاک و مستغلات شماست. اولین قدم انتخاب پنل اس ام اس املاک است.

 


:: بازدید از این مطلب : 535
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دیجیتال مارکتینگ ایران

بازاریابی پیامکی به سرعت در حال تبدیل شدن به یکی از محبوب ترین تکنیک های مدرن بازاریابی است و گزینه خوبی برای مشاغل کوچک است که به دنبال تأثیرگذاری گسترده با مشتری خود هستند. به این دلیل که متن برخلاف سایر تکنیک های بازاریابی به عنوان خط مستقیمی به مشتری عمل می کند و ارتباط شخصی بین او و تجارت شما ایجاد می کند. مشتریان بیشتر از اینکه به یک ایمیل یا تبلیغات پاسخ دهند ، پیام متنی را می بینند و به آن پاسخ مثبت می دهند.

بهترین پنل اس ام اس ها در سطح جهانی چه ویژگی هایی دارند؟

از آنجا که بازار پر از رقابت شدید است و هر کسب و کار در این بازار سعی دارد با ابداع روش های جدیدتر برای تولید سرنخ های جدید ، عملکرد دیگری را پشت سر بگذارد. برای شرکت های ارائه دهنده سامانه پیامکی مهم است که در راس نوآوری قرار گیرد. حال، وقتی همه تلاش می کنند خوب عمل کنند، چگونه ارائه دهنده خدمات پنل اس ام اس خوب را از خدمات دهنده بد طبقه بندی می کنید؟ و چگونه می توانید بدی را از خوب فیلتر کنید. این زمانی است که معیارهای تصمیم گیری وارد عمل می شوند. هنگام تهیه این فهرست از 5 تا از بهترین پنل اس ام اس های جهانی از آن ها بهره بردیم. 5 ارائه دهنده برتر پنل پیامکی عبارتند از:

1. همکاران اس ام اس

همکاران اس ام اس با هدف ارائه سامانه پیامکی به منظور ارسال انبوه پیامک تبلیغاتی و خدماتی برای کسب و کارهای کوچک و سازمان های بزرگ و همچنین هر یک از افراد جامعه پایه گذاری شد. همکاران اس ام اس(hamkaransms.com) ارائه دهنده هوشمند پنل اس ام اس تبلیغاتی و خدماتی، پنل پیامکی با قابلیت ارسال منطقه ای، کدپستی، مشاغل، BTS، پیام صوتی. سامانه پیامکی همراه با وب سرویس ویژه برنامه نویسان و ارسال به بلک لیست است. شعار همکاران اس ام اس = کیفیت عالی+ قیمت مقرون به صرفه + پشتیبانی قوی. برای آنکه مشاهده کنید همکاران اس ام اس در عمل چه امکاناتی در زمینه ارسال پیامک تبلیغاتی و خدماتی برای شما عزیزان در نظر گرفته است، پیشنهاد می شود در کمتر از 1 دقیقه در پنل اس ام اس رایگان همکاران ثبت نام نمایید و کیفیت خدمات را مشاهده کنید. در صورت رضایت می توانید پلن خود را به آسانی ارتقا دهید.

2. EZ Texting

هنگامی که به دنبال یک سرویس بازاریابی پیام کوتاه هستید ، یافتن یک سرویس متناسب با نیازهای کسب و کار و استفاده آسان از آن مهم است. بهترین خدمات دارای داشبورد بصری ، ابزارهای اتوماسیون و کمپین های قطره ای ، پیام های متنی ورودی رایگان ، کلمات کلیدی سفارشی ، ابزارهای مدیریت تماس و تجزیه و تحلیل و گزارشات جامع هستند.

3. Podium

Podium یک بستر تعامل با مشتری است که با استفاده از پیام های متنی به مشاغل کمک می کند تا روابط مشتری را مدیریت کرده و در انواع وب سایت ها شهرت آنلاین ایجاد کنند. پلت فرم Podium تعاملات مشتری و بررسی های آنلاین را در یک داشبورد واحد تلفیق می کند تا به کاربران در مدیریت مدیریت بررسی آنلاین کمک کند. از طریق داشبورد ، کاربران می توانند دعوت نامه های بررسی ارسال کنند ، در زمان واقعی به بررسی های آنلاین پاسخ دهند و پیامک ها را با مشتریان و مشتریان بالقوه ارسال و دریافت کنند.

4. Textedly

Textedly بهترین نرم افزار بازاریابی پیامکی برای مشاغل کوچک است. Textedly با ویژگی هایی مانند کلمات کلیدی سفارشی و پیام های متنی ورودی رایگان ، دارای طیف وسیعی از ابزارهای مفید بازاریابی پیام کوتاه است. با استفاده از این سرویس ، مشاغل در هر اندازه می توانند کمپین های بازاریابی پیامکی را ایجاد و اجرا کنند و نتایج را پیگیری کنند. با این حال ، برخی از ویژگی های بهترین خدمات از جمله ابزار تقسیم بندی ، کمپین های قطره ای و نظرسنجی از بین رفته است.

5.SimpleTexting

اگر به دنبال یک سرویس بازاریابی پیام کوتاه هستید ، خدمتی می خواهید که یک بستر کاربرپسند ارائه دهد ، مقرون به صرفه باشد ، متناسب با نیازهای کسب و کار شما باشد و تمام ابزارهای لازم برای ایجاد و ارسال مبارزات پیامکی را داشته باشد. SimpleTexting انعطاف پذیرترین خدمات بازاریابی پیام کوتاه است. این برنامه دارای برنامه های منعطفی است که متناسب با نیاز (و بودجه) تقریباً هر مشاغل طراحی شده است. برنامه های آن کلمات کلیدی نامحدودی را ارائه می دهند (که اکثر سرویس ها ارائه نمی دهند) و شما می توانید به مدت 14 روز سرویس را رایگان تست کنید.

بازاریابی پیامکی فرصت خوبی برای برقراری ارتباط با مشتریان است ، اما تصمیم گیری در مورد اینکه کدام خدمات ، برنامه قیمت گذاری و ویژگی های مناسب شماست بسیار طاقت فرسا است. برای کمک به شما در یافتن راه حل مناسب برای تجارت خود ، 5 تا از بهترین سامانه های پیامکی حال حاضر دنیا را معرفی کردیم که هرکدام از آنها برای بازاریابی پیامکی مناسب هستند و شما را به اهداف کسب و کارتان می رساند.

 


:: بازدید از این مطلب : 156386
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دیجیتال مارکتینگ ایران

در یک جامعه دیجیتال ، ما بیش از گذشته با تبلیغات بمباران می شویم. گشت و گذار در وب؟ ما با صدها تبلیغات پاپ آپ، تبلیغات نوار جانبی و فیلم پخش خودکار روبرو شده ایم. تلنگر از طریق کابل؟ میزان تبلیغات در یک ساعت تلویزیون تنها در سال 2018 به کل زمان رسیده است. رسانه های اجتماعی؟ تبلیغات حمایت مالی پست الکترونیک؟ فراموشش کن. طبق گفته VentureBeat ، از هر 10 نفر یک نفر بیش از 1000 ایمیل خوانده نشده در صندوق ورودی خود دارند و تعداد معدودی از ما بخشی از آن جامعه آماری هستیم که پیامهای خوانده نشده آنها به 5 رقم می رسد. حقیقت این است که دنیای بازاریابی دیجیتال اشباع نشده است ، هنوز یک مکان وجود دارد که توجه غیرقابل تفکر خود را به آن جلب می کنیم: پیامک های متنی ما. یک دلیل وجود دارد که بازاریابی پیامکی در سالهای اخیر به طور فزاینده ای محبوب شده است. بیشتر افراد بیشتر پیامهای متنی خود را می خوانند.

هنگامی که شما نیازمند ارسال پیام های کوتاه و دقیق به مشتریان، شرکا یا کارمندان هستید، پیامک متنی یا اس ام اس بیانگر روشی مقرون به صرفه، کارآمد و ایمن برای برقراری ارتباط است. تحقیقات نشان داده است که پیام های پیامکی 98٪ نرخ باز شدن دارند و 90٪ متون در 3 دقیقه خوانده می شوند. به عبارت دیگر: این یکی از مستقیم ترین خطوط مربوط به مصرف کنندگان و رهبری بالقوه است ، اما فقط به این دلیل که آنها پیام های شما را می خوانند ، به معنای خرید آنها نیست. پیام های متنی از ویژگی های اصلی احساس احساس مزاحم در درهای فروشندگان درب و در درها برخوردار هستند. در قلب آن ، بازاریابی پیامکی چیزی است که در واقع مصرف کنندگان می خواهند - اما باید درست انجام شود یا شما را به خطر می اندازد که مشتریان خود را آزار دهید.

برای بازاریابی پیامکی نیازمند ارسال انبوه پیامک تبلیغاتی و خدماتی هستید که لازمه وجود پنل اس ام اس است. پنل اس ام اس نرم افزاری در فضای اینترنت است که شما را قادر می سازد تا به مخاطبان و لیست شماره هایی که دارید پیامک تبلیغاتی یا خدماتی ارسال کنید. پیامک تبلیغاتی یا خدماتی شما میتواند معرف بیزینس شما ، یادآوری انجام کاری، معرفی محصول جدید و ... باشد. ویژگی حائز اهمیت درباره ی پنل اس ام اس آن است که به شما اجازه ی زمان بندی برای ارسال و مدیریت پیام را می دهد.

پنل های اس ام اس انواع گوناگونی دارند که شما می توانید با توجه به نیاز های خود که اصولا به حجم ارسال های پیامک شما در یک بازه زمانی بر می گردد، پنل پیامکی مورد نظرتان را انتخاب کنید . بنابراین ارزش این پنل ها بر اساس تعداد ارسال پیامک است. هر چقدر پنل شما بزرگتر باشد هزینه ی آن بیشتر خواهد بود اما قابلیت هایی که در اختیار شما قرار می دهد خیلی خوب است و باید توجه داشت که تعرفه ی ارسال پیامک آن کمتر خواهد بود .

اگر در حال حاضر به فکر بازاریابی پیامکی با استفاده از پنل اس ام اس هستید ، در اینجا چند نکته و پیشنهاد در مورد چگونگی به حداکثر رساندن موفقیت خود آورده شده است:

1. ایجاد یک تیم بازاریابی پیامکی. برای به دست آوردن بیشترین استفاده از استراتژی بازاریابی خود به انواع حرفه ای ها نیاز دارید. ممکن است یک یا چند نفر چندین مورد از این نقش ها را پر کنند ، اما شما نیاز دارید: یک کارشناس برنامه بازاریابی پیام کوتاه، یک متخصص خرده فروشی، طراحان خلاق دیجیتال ، کارشناسان رسانه های اجتماعی ، یک متخصص تبلیغات و موارد دیگر. این عناصر نیاز به هماهنگی دارند و از آنجا که جدول زمانی پیام کوتاه بیشتر می شود ، تیم بازاریابی باید بسیار نزدیک کار کند و به طور مکرر در مورد برنامه ها ، استراتژی ها و اجرای آنها ارتباط برقرار کند. تیم پیام کوتاه شما هرچه کامل تر باشد، از مزایای استفاده از استراتژی های بازاریابی موثر بیشتر خواهید بود.

2. نوشتن پیام های روشن. به این نکته توجه کنید: 160 کاراکتر برای بیان خود دارید. در صورت امکان این کار را با کمتر انجام دهید. اطمینان حاصل کنید که پیام واضح و مختصر است و به زبان ساده نوشته شده است. از اختصارات ، شکلک ها خودداری کنید. از پیام های باز استفاده نکنید. نمونه ای از پیام انتهایی ارسال نامه ای است که مشتری ها را به سمت فروش دعوت می کند اما نمی گوید چه موقع فروش تمام می شود. مشتری برای اینکه یک روز یا یک ماه باشد تصوری ندارد. با دادن یک تاریخ خاص در پایان یا فروش تاریخ انقضاء کوپن ، مشتریان به احتمال زیاد عمل می کنند زیرا شما اطلاعات کافی و انگیزه داده اید.

3. دریافت پیام کوتاه درست در لحظات آخر مثمرثمر است. باز کردن پیام ها به طور متوسط سه دقیقه طول می کشد. پاسخ های مشتری به فروش ، تبلیغات و رویدادهایی که از طریق پیام کوتاه تبلیغ می شوند در مواقعی که انگیزه های لحظه آخری وجود داشته باشد مؤثر هستند. اگر جمعه شب یک رویداد افتتاح فروشگاه دارید، جمعه بعد از ظهر پیام را ارسال کنید. اگر در رستوران خود یک شام تبلیغاتی دارید، آن را در پایان روز کاری ارسال کنید، نه صبح.



:: بازدید از این مطلب : 1121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دیجیتال مارکتینگ ایران

لازمه ی داشتن کسب و کار موفق انتخاب و به کاربردن روش های درست تبلیغ است . تبلیغ راهی را جلوی ما قرار می دهد که می توانیم هوشمندانه صدای کسب و کارمان را به افراد برسانیم . پیامک تبلیغاتی از جمله ی این راه هاست .
اهمیت پیامک تبلیغاتی :
عکس العمل های تقابلی را بالا می برد :
تبلیغات پیامکی نرخ باز بسیار چشمگیری را نشان می دهد ، که به شرکتها این امکان را می دهد تا آگاهی از برند خود را افزایش داده و پیشنهادهایی را به مشتریان ارائه دهند تا با احتمال بیشتری مورد توجه قرار گیرند.
وجه جهانی دارد :
تبلیغات پیامکی می تواند نقش مهمی در استراتژی بازاریابی شما داشته باشد.
ایجادش سریع است :
اگر شماره تلفن مشترکان را در اختیار دارید ، می توانید در مدت چند دقیقه یک کمپین پیامکی برای تبلیغات ایجاد کنید

چطور پیامک تبلیغاتی بفرستیم؟
نسخه خود را کوتاه نگه دارید. طول یک پیامک 160 علامت است. شما باید تبلیغات پیامک خود را در این قاب جا دهید.
خلاق باش. به کلماتی فکر کنید که می تواند یک اثر عجیب از طرف مخاطب شما برانگیزد.
پیامک را شخصی سازی کنید. با استفاده از متغیرهای موجود در لیست پستی خود ، شخصی سازی را با تبلیغات پیامک خود انجام دهید.
آزمایش ایده هر تبلیغی این است که از جمع رقبا خارج شود تا توجه مردم را به خود جلب کند ، تجربه خرید دلپذیر ، محصولات با ارزش و خدمات را برای آنها فراهم کند.

آمریکایی ها بیش از 208،000 متن را در زمانی که شما برای خواندن این جمله اختصاص داده اید ارسال کردند. به دلیل قدرت تبلیغات پیام متنی، تعداد فزاینده ای از این متن ها حاوی پیام های بازاریابی هستند. قدرت تبلیغات پیام متنی را می توان با چهار کلمه توضیح داد: دستیابی ، تعامل ، سادگی و هزینه. دسترسی: اکنون بیش از 5 میلیارد نفر ارتباط تلفنی دارند. تعامل : 98٪ از کل پیام های متنی خوانده می شوند. سادگی: برای ارسال متن نیازی به مهارت فنی و طراحی ندارید. هزینه: هزینه پیام کوتاه (پیام کوتاه) فقط برای هر متنی فقط 13 تومان می کند.

تبلیغات متنی به ویژه موثر است زیرا این یک فعالیت مبتنی بر اجازه است. مشتریان قبل از دریافت پیام متنی بازاریابی ، باید از خدمات تبلیغ پیام متنی خود را فعال داشته باشند. این بدان معناست که ، هنگامی که یک کسب و کار یک کارزار تبلیغاتی برای ارسال پیام متنی را راه اندازی می کند ، مخاطبین دریافت کننده آن از قبل علاقه مند به دریافت آن هستند.

 


:: بازدید از این مطلب : 1353
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دیجیتال مارکتینگ ایران

عید غدیر یک جشن شیعه است و از جمله "جشنهای مهم" اسلام شیعه محسوب می شود. عید در 18 ذو الحجه در زمانی برگزار می شود که گفته می شود پیامبر اسلام محمد علی بن ابی طالب را به عنوان جانشین خود منصوب کرده است. شیعیان جهان هر ساله این روز بزرگ را جشن می گیرند. و یک رویداد مهم برای مسلمانان شیعه است.

در ادامه قصد داریم جدیدترین پیامک تبریک عید غدیر 99 را عرضه کنیم:

 

***************** پیامک تبریک عید غدیر  99 ***************

غافل مشو از عید غدیر و برکات
امروز خدا گشوده است باب نجات
جبریل و ملائک همه با امر خدا
سر داده ز گل دسته ی هستی صلوات
عید سعید غدیر خم مبارک باد

********************************

امروز تنها وارث غدیر حضرت مهدی (علیه السلام) است.
خدایا لذت دیدارش را بر ما ارزانی دار

*************** اس ام اس تبریک عید غدیر 99 *****************

در عید غدیرخم بسی مسرورم
از نور جمال مرتضی مسحورم
امید که در حشر به ذکر صلوات
با حب علی خدا کند محشورم
عید سعید غدیر خم مبارک باد

********************** اس ام اس عید غدیر 99 *********************

خورشید چراغکی ز رخسار علیست / مه نقطه کوچکی ز پرگار علیست

هرکس که فرستد به محمد صلوات / همسایه دیوار به دیوار علیست

عید غدیر مبارک

*******************************************

نازد به خودش خدا که حیدر دارد / دریای فضائلی مطهر دارد

همتای علی نخواهد آمد والله / صد بار اگر کعبه ترک بردارد

عید غدیر خم مبارک باد

********************** پیامک عید غدیر ۹۹ *********************

چون نامه ی اعمال مرا پیچیدند

بردند به میزان عمل سنجیدند

بیش از همه کس گناه ما بود ولی

آن را به محبت علی بخشیدند

عیدتان مبارک

*******************************************

برای مشاهده سایر پیامک های عید غدیر 99 بر روی لینک زیر کلیک نمایید:

 

پیامک تبریک عید غدیر 99

 



:: بازدید از این مطلب : 972
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دیجیتال مارکتینگ ایران

عید قربان یکی از مهمترین اتفاق های تقویم اسلامی است و بیش از 1.6 میلیارد مسلمان آن را جشن می گیرند. عید قربان توسط میلیون ها مسلمان در سراسر ایران جشن گرفته می شود و دومین جشنواره عید سال در تقویم اسلامی است. این تاریخ همچنین به عنوان "جشن قربانی" معروف است ، با کلمه "adha" در عربی به معنی "قربانی". عید قربان آنچه را که مسلمانان معتقدند تمایل حضرت ابراهیم(ع) برای قربانی کردن پسرش ، اسماعیل(ع)، مطابق میل خدا یاد کرد. شیطان با گفتن اینکه باید از دستور خدا نافرمانی کند و پسرش را رها کند، سعی کرد پیامبر ابراهیم را وسوسه کند. در حالی که ابراهیم(ع) قصد کشتن پسرش را داشت ، خداوند گوسفندی را نزد ابراهیم(ع) فرستاد تا در عوض ذبح کنند. در ادامه قصد داریم جدید اس ام اس های تبریک عید قربان را عرضه کنیم:

جدیدترین پیام تبریک عید قربان 99

نگارا عید قربان است قربانت شوم یا نه ؟
نگفتی یک دمی آیا که مهمانت شوم یانه ؟
برای طوف کویت جامه احرام بر بستم
گدای دوره گرد گوشه خوانت شوم یانه ؟

♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦اس ام اس تبریک عید قربان♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

عید را بهانه کنیم تا به همه کسانی که دوستشان داریم

سلامی بکنیم ، نام شما در اندیشه و مهرتان در قلب ماست . . .

عید قربان بر شما مبارک

♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦اس ام اس تبریک عید قربان♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

خوشا آنان که با حق آشنایند
مطیع محض فرمان خدایند
چو ابراهیم اسماعیل خود را
فدای امر الله می نمایند
عید سعید «قربان»، جشن «تقرب» عاشقان حق مبارک

♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦اس ام اس تبریک عید قربان♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

نشانم ده صراط روشنم را
خودم را، باورم را، بودنم را
خداوندا من از نسل خلیلم
به قربانگاه می آرم «منم» را
قربان، عید سر سپردگی و بندگی مبارک

♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦پیامک تبریک عید قربان♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

خدایا قسمت می دهم هر لحظه کمکم کنی تا نفسم را
به قربانگاه درگاهت عرضه کنم و تو قربانی شدن و نلرزیدن و نلغزیدن را عنایت فرما.
*عید سعید قربان مبارک*

♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦پیامک تبریک عید قربان♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

عید قربان، یعنى فدا کردن همه «عزیزها» در آستان "عزیزترین"،

و گذشتن از همه وابستگى ها به عشق "مهربان ترین".

عید شما مبارک

برای مشاهده سایر پیام های تبریک عید قربان 99 بر روی لینک زیر کلیک نمایید:

پیام تبریک عید قربان 99

 

 


:: بازدید از این مطلب : 758
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دیجیتال مارکتینگ ایران

دیجیتال مارکتینگ علی رغم تعریف ساده ای که دارد، دامنه بسیار گسترده ای را در برمی گیرد و بسیار فراتر از ابزارها و روش های بازاریابی در کسب و کارهای سنتی است.

دیجیتال مارکتینگ یعنی استفاده از رویکردها و فعالیت‌ها با استفاده از ابزاری مدرن برای دستیابی و ارتباط با مصرف کنندگان بالقوه . به عبارت دیگر دیجیتال مارکتینگ به معنی به کارگیری ابزارهای موجود در دنیای اینترنت، برای بازاریابی هرچه بهتر خدمات و محصولات شماست، تا فروش خود را به طرز قابل توجهی افزایش داده و در میان کاربران به آن درجه محبوبیتی که می خواهید برسید.بازاریابی شبکه‌های اجتماعی یک راه قدرتمند برای دست‌یابی به مشتریان بالقوه و خریداران است و کسب‌وکارها در هر اندازه‌ای می‌توانند از شبکه‌های اجتماعی برای بازاریابی استفاده کنند.
مشتریان شما همین الان در رسانه‌های اجتماعی در حال تعامل با سایر برندها هستند و اگر شما از طریق رسانه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام، توئیتر و فیس‌بوک و… مستقیما با مخاطبین خودتان ارتباط نگیرید، در حال از دست دادن فرصت بزرگی هستید.
بازاریابی قدرتمند در رسانه‌های اجتماعی می‌تواند موفقیت عظیمی برای کسب‌وکارتان ایجاد کند و افراد و مشتریان بیشتری را وارد کسب و کارتان نماید.

دیجیتال مارکتینگ از سرعت بسیار بالایی برخوردار است که می تواند سرعت مخاطب را برای دسترسی به اهداف خود افزایش دهد و مخاطب می تواند از راه پلتفرم های متنوع به آن دسترسی داشته باشد. همچنین می توانید از راهبردهای پولی نیز استفاده کنید و میزان دسترسی مخاطب را افزایش دهید که همه این ها موجب تعامل بازار با شما بشود.

برخی از مهم ترین ابزارهای دیجیتال مارکتینگ عبارت اند از : بیلبوردهای الکترونیکی ، بازاریابی موبایلی ، بازاریابی ایمیلی ، بازاریابی محتوایی و ... .

یک بازاریاب اینترنتی باید در زمینه‌های زیر مهارت کسب کند و یا حداقل مقداری اطلاعات در آن زمینه بدست آورد.

- آشنایی با نحوه ساخت وبلاگ و فروشگاه‌های رایگان

- دانستن مفاهیم اولیه سئو و نحوه صحیح تولید محتوا و نوشتن عنوان مطالب

- دانستن مفاهیم اولیه سئو و نحوه صحیح تولید محتوا و نوشتن عنوان مطالب

- آشنایی با مفهوم DNS دامنه و نحوه تنظیم و تغییر آن  

- آشنایی با ایمیل و نحوه صحیح نوشتن و ارسال ایمیل

 

دیجیتال مارکتینگ به شیوه های متنوعی و بر بسترهای خاصی انجام میشود ، که میتوان از :  دستگاه‌های دیجیتال ، زیرساخت‌های دیجیتال ،  رسانه دیجیتال و منابع دیجیتال نام برد .



:: بازدید از این مطلب : 770
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دیجیتال مارکتینگ ایران

تولید سرنخ عبارت است از شروع علاقه مشتری یا تحقیق درباره محصولات یا خدمات یک تجارت. معاملات منبع اصلی چشم انداز صنعت نرم افزار هستند. در چارچوب مراحل مناقصه ، آژانس بازاریابی دیجیتال addtwelve راه حل نهایی تولید تقاضای نهایی برای DropThought - شرکت نرم افزاری مبتنی بر دره سیلیکون را طراحی و پیشنهاد کرده است. محصول آن به صاحبان مشاغل خرده فروشی اجازه می دهد تا فوراً از طریق بازخورد در زمان واقعی با مشتریان ارتباط برقرار کرده و با آنها ارتباط برقرار کنند ، به علاوه در بالای تحلیل های خرده فروشی بمانند. Drop باید این کار را انجام دهد تا اطمینان حاصل شود که کسب و کار رضایت مشتری بیشتری را حفظ می کند.

کمپین تولید تقاضا بر اساس 3 فرد بازاریابی ، سفر آنها و نیازهای خاص بنا شده است. مهمترین الگویی که باید در نظر بگیریم این بود که کلیه مشتریان DropThought از POS شبدر در فروشگاه ها یا دفاتر خود استفاده می کنند ، همراه با آن ، همه آنها نیاز به افزایش رتبه بندی خود و همچنین نرخ های نگهداری واقعی دارند. با این وجود ، شناسایی و هدف گیری مخاطبان افرادی که از یک وب سایت خاص بازدید می کنند ، همیشه آسان نیست. با همکاری مشتری ، addtwelve اهداف مربوط به بازاریابی عملکردی از قبیل ترافیک ، نصب ماهانه برنامه ها را تعیین کرده و سپس ترکیب بازاریابی دیجیتال را برای دستیابی به آن اهداف پیشنهاد داده است. اکثر تاکتیک های بازاریابی دیجیتال مبتنی بر بازاریابی محتوا از طریق رویکرد هدفگذاری متنی در وب و همچنین رسانه های اجتماعی بود. کل تیم متخصصان ما چالش های بازاریابی جدید را دوست دارند و همیشه از گفتگو درباره چگونگی دستیابی به اهداف خود هیجان زده هستند. ما محصولاتی را که دوست داریم تبلیغ می کنیم ، فروشهایی را که به آنها اعتقاد داریم حرکت می کنیم.



:: بازدید از این مطلب : 771
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 20 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دیجیتال مارکتینگ ایران

اول از همه ، تولید سرنخ عمل یا فرآیند شناسایی و پرورش مشتریان بالقوه (چشم انداز) برای محصولات یا خدمات یک تجارت است. این امر به عنوان راهی شناخته می شود که بازاریاب ها افراد را جذب کرده و از آنها می توانند اطلاعات تماس خود را در اختیارشان قرار دهند. این روش معمولاً برای جمع آوری سرنخ برای پردازش بیشتر با حرکت دادن آنها در قیف فروش استفاده می شود. تولید سرنخ برای رشد هر مشاغل بسیار مهم است. آگهی های تبلیغاتی افرادی واقعی هستند که نشان می دهند علاقه مند به محصولات یا خدمات خاص هستند ، و شما به عنوان یک مدیر مشاغل بهتر می توانید در کوتاه مدت با آنها تماس بگیرید. پیشروهای واجد شرایط فرصت فروش واقعی هستند.

امپایر املاک (آسیا) یک کارگزار دارای مجوز در املاک و مستغلات بود که مجموعه ای از املاک آماده برای جابجایی و خارج از برنامه را از توسعه دهندگان معتبر در تایلند ارائه می داد. این شرکت به منظور ارائه خدمات با کیفیت و مشتری مداری به سرمایه گذاران املاک و مستغلات تأسیس شده است. آینده نگرترین خواص برای دستیابی به نیازهای مشتریان با دقت انتخاب شدند. تیم EP همچنین به خریداران کمک کرده تا از رایج ترین اشتباهات خودداری کنند و املاکی را پیدا کنند که واقعاً مناسب نمونه کارها باشد.

در پایان سال 2016 ، تیم addtwelve درخواستی از ذینفعان EP دریافت کرد تا از مشاغل خود در گرفتن استعلام بیشتر از صاحبان املاک واجد شرایط (فروشندگان) حمایت کند. بیشترین صاحبان این افراد خارجی بودند که به طور دائم در خارج از تایلند زندگی می کنند و قصد دارند دارایی های ملموس خود را بفروشند. به گفته مدیرعامل Empire Properties ، در تجارت کارگزاری املاک و مستغلات همیشه پیدا کردن یک خریدار آسان تر از آن است که فروشنده ای را پیدا کنید که بتواند املاک را به طور انحصاری با شما لیست کند. با این وجود ، علاوه بر جذب فروشندگان ، بخش کمی از بودجه نیز برای جذب خریداران اختصاص داده شد. تیم EP انتظار نتیجه فوق العاده ای از فعالیت های بازاریابی آنلاین خریدار گرا نداشت. مؤثرترین کانال ها برای جذب خریداران در تایلند ، فضای باز ، نمایش جاده و غرفه بود. اگرچه ، وب سایت و رسانه های اجتماعی بخشی از سفر مشتری بودند.

بدینوسیله ، آژانس بازاریابی دیجیتال addtwelve اقدام به ایجاد کمپین تولید سرنخ بر اساس جستجوی پرداختی و اجتماعی نموده است تا به ترتیب مخاطبان فروشنده و خریداران را درگیر خود کند. به عنوان بخشی از کمپین ، ما همچنین پیام (خلاقین ، کپی آگهی و صفحات فرود) را طراحی کرده ایم که تمامی نیازهای چشم انداز را برآورده می کند. این کمپین از ماه دسامبر تا ماه مه آغاز و در حال انجام بود. بیش از 800 سرنخ در مدت 6 ماه با میانگین CPL کمتر از 35 دلار تولید شد. حتی اکنون چنین KPI پایین تر از استاندارد صنعت در نظر گرفته شده است. تیم آژانس بازاریابی دیجیتال ما صنعت املاک و مستغلات را دوست دارد و ارزش های اصلی آن را به اشتراک می گذارد. ما آن بازار بین المللی را درک می کنیم و خوشحالیم که در آن کار می کنیم. addtwelve خوشحال خواهد شد که از تخصص خود برای پشتیبانی از مشاغل املاک خود در رسیدن به اهداف خود استفاده کند. کافی است امروز درباره چالش های خود بگویید تا بتوانیم فردا راه حل طراحی کنیم.

 


:: بازدید از این مطلب : 742
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 20 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دیجیتال مارکتینگ ایران

در سال 2020 کانال های بازاریابی بیشتری نسبت به گذشته وجود دارد ، بنابراین انتخاب روش مناسب برای تجارت شما می تواند مشکل باشد. روشهای سنتی از قبیل چاپ و تلویزیون همچنان پر هزینه هستند ، در حالی که تبلیغات تلفن همراه و ایمیل بر ضد فیلترها و فیلترهای اسپم عمل می‌کنند. خرید پنل پیامکی و ارسال اس ام اس آنلاین به دلیل نرخ باز شدن 98 درصدی و همچنین نرخ تبدیل زیاد و امکان تقویت کانالهای دیگر، به یکی از مؤثرترین پلتفرم های بازاریابی تبدیل شده است.

هم اکنون مشاغل بیشتری به پیام کوتاه، به عنوان انتخاب مورد نظر خود در زمینه بازاریابی موبایلی روی آورده اند. کوکا کولا اکنون 70٪ از بودجه بازاریابی موبایل خود را صرف خدمات پیامکی می کند. خرید پنل اس ام اس و ارسال پیامک از طریق سامانه پیامکی آنلاین برای دستیابی به مخاطبان جوان بسیار مؤثر است. یک مطالعه انجام شده توسط وان ریچ نشان داد که 85٪ از دانشجویان اس ام اس را به عنوان گزینه خدمات مشتری ترجیح می دهند. نرخ بالای در بین این مخاطبان جوان نشان می دهد که احتمالاً اثربخشی بازاریابی پیامکی همچنان در حال رشد است. میزان پاسخگویی 45٪ برای پیام های پیامکی وجود دارد (ایمیل فقط 8٪)، اما مهمتر از آن، تعامل با این متون نیز به طور قابل توجهی بیشتر از سایر ابزارهای بازاریابی است. فان موبالیتی بعد از انتقال به سرویس پیامکی انبوه، 36٪ نرخ کلیک را ثبت کرد در حالی که نرخ کلیک از طریق ایمیل تنها 3.4٪ است.

مطمئنا خرید پنل اس ام اس با معضل هایی همراه است , اولی گام برای خرید سامانه پیامکی فهم نیاز خودتان است مثلا در صورتی قصد ارسال انبوه و تعداد بالای اس ام اس تبلیغاتی یا این که خدماتی دارید خوبتر است از پنل پیامکی بزرگتر و حرفه ای تر با تعرفه ارسال کمتر به کار گیری فرمائید با این فعالیت در هزینه پرداختی شما صرفه جویی شگرفی صورت می‌گیرد . تفاوت تعرفه پنل های ارائه دهنده پنل اس ام اس در کیفیت ارسال پیام کوتاه و نوع پشتبانی از کاربرانشان است . به این ترتیب هنگام خرید پنل پیامکی حتما کیفیت ارسال اس ام اس و پشتیبانی را مقدم بر تعرفه ارسال پیام کوتاه بدایند تا مبتلا زیان نشوید . با خرید پنل پیامکی به هدف های ذیل دست مییابید : مقرون به صرفه: اس ام اسهای متنی انبوه شایسته ترین روش برای پرورش و گسترش کسب و کارتان است، عامل آن نیز نرخ گشوده شدن ۹۸ % اس ام اس های تبلیغاتی است. گزارش ارسال دقیق: پیامک های متنی انبوه خویش را ارسال نمائید و با به کارگیری از ابزارهای قوی پیگیری ارسال پیام کوتاه در پنل پیامکی خویش , به صورت آنی گزارشات ارسال و تحویل پیام کوتاه اخذ نمائید . تقویت وفاداری مشتری: مشتریان خویش را درگیر نمائید , در رابطه تبلیغات خویش آگهی نمایید تا به نرخ حداکثر ۷۰ % پاسخگویی مشتریان دست یابید. از سرویس ها پیام کوتاه انبوه برای ارائه اسم برند خویش به کار گیری فرمایید و آن را در پخش کنید . ارتقا فروش: با ارسال پیامک به مشتریان , میزان فروش خویش را تا 50 % ارتقاء دهید و به آن‌ها راجع به تولیدها یا این که سرویس ها تازه خود , تخفیف ها , رویداد ها , پیشنهادات و… اطلاع دهید.



:: بازدید از این مطلب : 3876
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دیجیتال مارکتینگ ایران

جهان بازاریابی دیجیتال بسیار گسترده و پیچیده است ، موضوعات بسیاری را در بر می گیرد و کانالهای متنوعی را ارائه می دهد که برای دستیابی به یک هدف خاص از عملکرد طراحی شده اند. از آنجا که هدف اصلی یک تبلیغ کننده پیدا کردن کانالهایی است که منجر به حداکثر ارتباط دو طرفه و یک ROI کلی بهتر برای برند شود. چندین کانال بازاریابی دیجیتال بویژه وجود دارد. ما مهمترین موارد زیر را لیست می کنیم.

بازاریابی وابسته
بازاریابی وابسته نوعی بازاریابی ارجاعی و رویکرد بازاریابی مبتنی بر عملکرد است که در آن یک کسب و کار برای هر بازدید کننده یا مشتری که توسط تلاشهای بازاریابی خود شرکت وابسته حاصل می شود ، به یک یا چند شرکت وابسته پاداش می دهد. این اجازه می دهد تا مارک به سمت ناشران کوچکتر و وب سایتهایی که دارای ترافیک کمتری هستند بازاریابی کند.

addtwelve معتقد است که بازاریابی وابسته به عنوان ابزاری ایمن ، مطمئن و آسان برای بازاریابی اینترنتی تلقی نمی شود. شرکت های وابسته نمی توانند تعداد تقاضای مشتریان جدید را در تمام مدت تولید کنند و همچنین می توانند به دلیل عدم کنترل پیام ، به اعتبار برند آسیب بزنند.

نمایش تبلیغات
تبلیغات نمایش با نمایش پیام های تبلیغاتی یا ایده هایی به مصرف کننده ، یک شکل محبوب تبلیغات در اینترنت است. این روش می تواند تنظیم مخاطبان خاص را از انواع مختلف محلی برای مشاهده یک تبلیغات خاص هدف قرار دهد ، تغییرات را می توان به عنوان مؤثرترین عنصر این روش یافت. تبلیغات نمایش اصولاً برای برنامه‌های مبتنی بر آگاهی استفاده می‌شوند، اما همچنین می‌توانند منجر به هدایت آن‌ها شوند.

بازاریابی ایمیلی
بازاریابی پست الکترونیکی یک کانال ارتباط مستقیم بین یک برند و مشتری است. این اقدام را دستیابی به گروهی از افراد با پیام تجاری از طریق ایمیل می داند. بازاریابی روزمره ایمیل یک روش مهم برای پرورش سرنخ است و اکنون به بخشی از اتوماسیون بازاریابی تبدیل شده است.

بازاریابی موتور جستجو
بازاریابی موتورهای جستجو (SEM) مهمترین کانال برای دستیابی به مشتریان جدید بر اساس اهداف خود از طریق موتورهای جستجو است. SEM شامل بهینه سازی موتور جستجو است که به دستیابی به رتبه بالاتر وب سایت در نتایج موتور جستجو و جستجوی پرداخت شده (PPC) کمک می کند که برای تبلیغ مشاغل در صفحات نتایج موتور جستجو طراحی شده است.

بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی
بازاریابی رسانه ای اجتماعی سریعترین کانال بازاریابی است که از بستر رسانه های اجتماعی برای تبلیغ راه حل های ارائه شده توسط یک تجارت استفاده می کند. استراتژی های رسانه های اجتماعی برای ترسیم ترافیک برای وب سایت یا جلب توجه خریداران از طریق وب با استفاده از پلتفرم های مختلف رسانه های اجتماعی (مانند فیس بوک ، توییتر ، یوتیوب ، لینکدین ، پینترست ، اینستاگرام و غیره) ساخته و اجرا می شوند. محتوای خاص و منحصر به فرد به عنوان سوخت برای هر بستر رسانه اجتماعی لازم است تا از مزایای آن استفاده کند.



:: بازدید از این مطلب : 761
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دیجیتال مارکتینگ ایران

قبل از شروع بازاریابی دیجیتالی به عنوان یک موضوع ، یافتن تعریفی مناسب برای بازاریابی به عنوان یک فعالیت تجاری مهم است .
بازاریابی مدیریت روابط مبادله ارزش است . این فرآیند کسب‌وکار ایجاد رابطه با مشتری است . بازاریابی همچنین می‌تواند به عنوان یک فرآیند برقراری ارتباط با مردم با استفاده از رسانه مناسب برای رسیدن به اهداف کسب‌وکار تعریف شود .
بازاریابی دیجیتال نوعی از بازاریابی است که از فن‌آوری‌های دیجیتال برای ترویج محصولات و یا خدمات ، به عنوان پیامد تبادل ارزش‌ها با مشتریان استفاده می‌کند . چنین شکلی عمدتا ً از اینترنت استفاده می‌کند و شامل تلفن‌های همراه ، نمایش تبلیغات و هر رسانه دیجیتال دیگر می‌شود .
بازاریابی دیجیتال نقش مهمی در ایجاد آگاهی از برند ایفا می‌کند و با افزایش پایه مشتری ، فروش را در صنایع B۲C و B۲B افزایش می‌دهد . بازاریابی دیجیتال فروش در صنعت تجارت الکترونیک را هدایت می‌کند و باعث ایجاد انگیزه برای اکثر شرکت‌ها می‌شود .

مزیت واقعی بازار دیجیتال
مزیت اصلی بازاریابی دیجیتالی توانایی رسیدن به یک بازار هدف هدفمند و هزینه موثر است . بازاریابی دیجیتال به شرکت‌ها اجازه می‌دهد تا با بودجه تبلیغاتی بسیار کمتری رقابت کنند . اگر به طور موثر مدیریت شود ، کنترل متمرکز بر لیزر را به آن‌ها می‌دهد . شخصی‌سازی ، یکی دیگر از دارایی‌های غیرقابل‌انکار بازاریابی دیجیتال است .
استراتژی‌های بازاریابی دیجیتال
استراتژی بازاریابی دیجیتال مجموعه‌ای از مراحل است که به دستیابی به اهداف شرکت از طریق کانال‌های بازاریابی آنلاین با دقت انتخاب شده‌است. استراتژی بازاریابی دیجیتال نیاز به منابع متعددی دارد که به انجام تحقیقات بازار برای ایجاد بازار خریدار / بازاریابی ، شناسایی اهداف تجاری و ابزارهای بازاریابی دیجیتال نیاز دارد؛ ارزیابی و برنامه‌ریزی مالکیت ، کسب درآمد و فعالیت‌های رسانه‌ای ، و بیشتر .

 


:: بازدید از این مطلب : 748
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 تير 1399 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد