نوشته شده توسط : دیجیتال مارکتینگ ایران

راه اندازی یک کسب و کار ساده نیست. صاحبان صنایع باید مفاهیم نوآورانه تجاری را دریابند، زیرساخت ها را برای تولید ترتیب دهند، با ایده های جدید بسته بندی سازگار شوند و از همه مهمتر شب و روز برای تبلیغ محصول نهایی برای ایجاد نام تجاری تلاش کنند.

در میان تکنیک های بازاریابی، استراتژی های بازاریابی موبایلی مقرون به صرفه ترین و آسان ترین کاربردها هستند. اگر شما صاحب مشاغل هستید و می خواهید نحوه استفاده از سامانه پیامکی برای خدمات پیام کوتاه انبوه اعم از ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی و اطلاع رسانی را بیاموزید، این یک راهنمای گام به گام برای مبتدیانی است که مایل به عضویت در استراتژی های بازاریابی پیامکی انبوه هستند تا کسب و کار خود را روز به روز گسترش دهند.

شماره موبایل مشتریانتان را بدست آورید

یکی از اشتباهات رایج مشاغل هنگام استفاده از سامانه پیامکی برای برقراری ارتباط در مقیاس وسیع، پرداخت هزینه شماره موبایل مخاطبان است. از آنجا که مشتریان داوطلبانه اطلاعات خود را به شما ارائه نمی دهند، هرگونه ارتباط بدون اجازه با مشتری به عنوان اسپم در نظر گرفته می شود و به اعتبار شما برای خدمات رسانی مشتری آسیب می رساند. کلید موفقیت یافتن شماره موبایل های مربوطه است که می توانید این کار را از طریق مواردی مانند برگزاری مسابقات یا فرم های ثبت نام داخل وب سایت خود انجام دهید.

ارسال اس ام اس انبوه بواسطه سامانه پیامکی

یکی از مزایای اصلی استفاده از سامانه پیامکی انبوه این است که فقط با چند کلیک پیامک تبلیغاتی و اطلاع رسانی شما برای هر تعداد گیرنده ارسال می شود. این محتوا باید کوتاه و در عین حال دارای دعوت به عمل و تمام اطلاعات لازم برای تبدیل شدن مخاطبانتان به اهداف مورد نظر باشد.

اگر شما یک دندانپزشک هستید، می توانید با استفاده از پنل اس ام اس، یک سرویس خودکاری را برنامه ریزی کنید تا یک روز قبل از قرار ملاقات، پیامکی را ارسال کند و در آن چیزی مانند این متن قرار داده شود: "قرار ملاقات آقای امینی با دکتر رضایی در کلینیک دندانپزشکی یاس فردا ساعت 3 بعد از ظهر (تاریخ). برای تأیید قرار، "بله" یا "خیر" را ارسال کنید و در صورت پیام "خیر" لیستی از زمان های ملاقات جایگزین را دریافت کنید.

برخی از سامانه های پیامکی همچنین توانایی استفاده از پیامک در سازمان ها را به سطح بالاتری می رسانند. یکی از راه های انجام این کار، تنظیم شماره های ورودی برای کمک به اتوماسیون گردش کار و ایجاد یک روش ارتباطی آسان تر، سریع و کارآمد است.

بهترین سامانه پیامک را انتخاب کنید

راه اندازی سرویس پیام کوتاه انبوه نمی تواند آسان باشد. کافی است یک پنل پیامکی خریداری کنید که بتواند خدمات اس ام اس انبوه را متناسب با نیازهای شما ارائه دهد. اکثر سامانه های پیامکی، نرم افزار مورد نیاز شما را نصب کرده و شما را در زمینه استفاده های مختلف راهنمایی می کنند و همچنین آموزش استفاده از سیستم را به شما ارائه می دهند. برای مثال با خرید پنل پیامکی همکاران اس ام اس، آموزش کار با پنل اس ام اس در قالب 20 ویدیو تهیه شده که روال استفاده از پنل پیامکی را به آسانی آموزش می دهد. همچنین همکاران اس ام اس اولین ارائه دهنده پنل اس ام اس رایگان، بزرگترین ارائه دهنده پنل اس ام اس با کیفیت و سامانه پیامک ارزان برای ارسال انبوه اس ام اس تبلیغاتی و اطلاع رسانی است.

استفاده از یک پنل ارسال پیامک بسیار کارآمدتر و مقرون به صرفه تر از ساخت سیستم توسط خودتان است، زیرا این فناوری می تواند بسیار گران باشد و در صورت نادرست انجام شدن مشکلات زیادی به همراه دارد.

مزایای ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی و اطلاع رسانی

انتخاب پیام کوتاه به جای سایر اشکال ارتباطاتی مزایای زیادی دارد ، از جمله اینکه 99٪ پیامک ها باز می شوند. علاوه بر این، متوسط زمان اینکه پیام ها خوانده شود در عرض 3 دقیقه است و این برای یک سرویس تبلیغاتی و اطلاع رسانی سریع عالی است. سایر مزایای ارسال پیامک انبوه عبارتند از:

– متن پیامکی جذاب و تاثیرگذار تنظیم کنید تا نرخ بازگشت سرمایه بالا داشته باشید

– توانایی نوشتن و ارسال سریع متن

– دسترسی وسیع برای هدف قرار دادن هر کسی که تلفن دارد

– نرخ پاسخ بهتر از ایمیل

– سریعتر از تماس گرفتن

همه این مزایا باعث می شود پیام کوتاه به یکی از سریعترین ابزارهای رشد کسب و کار در عصر حاضر تبدیل شود. وقت آن رسیده است که بیدار شوید و سریعاً بهترین ارائه دهنده خدمات پیام کوتاه انبوه را جستجو کنید و فعالیت های تبلیغاتی خود را برنامه ریزی کنید.

 


:: بازدید از این مطلب : 1119
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 آبان 1399 | نظرات ()