پنل پیامکی سالن زیبایی چیست؟
نوشته شده توسط : دیجیتال مارکتینگ ایران

بازاریابی پیامکی موبایل به مهمترین کانال بازاریابی برای بخش مو و زیبایی تبدیل شده است. به لطف بازاریابی پیامکی، سالن ها می توانند روش های درمانی جدید را به مشتریان اطلاع دهند، قرار ملاقات ها را به آنها یادآوری کنند یا با پیشنهادات تبلیغاتی رزرو را تشویق کنند. سالن زیبایی از مدت ها قبل محلی برای تجمع خانم ها بوده است. آنها در حالی که با آرایشگر / بهترین دوست خود گپ می زنند، در یک سالن با تزئینات زیبا می نشینند ، استراحت می کنند و از گفتگو لذت می برند. اما در مورد دارندگان سالن های زیبایی، این موارد کافی نیست. آنها از عهده مالی کافی برخوردار نیستند که منتظر ورود مشتری باشند یا حتی بدتر از آن ، اینکه مشتری آنها زمان مراجعه را فراموش کند. به همین دلیل است که نیاز است صنعت زیبایی و پنل پیامکی سالن زیبایی دست به دست هم دهند. ضروری است که افراد در صنعت زیبایی بتوانند به سرعت و به راحتی با مشتریان خود از طریق پنل اس ام اس سالن زیبایی ارتباط برقرار کنند و از آن برای افزایش فروش، جذب مشتری جدید، تأیید قرار ملاقات، تعامل با مشتری و ارائه خدمات به مشتری استفاده کنند. پنل پیامکی سالن زیبایی کمک می کند رزروها و تعامل مشتری را با بازاریابی پیامکی انبوه افزایش دهید. فروش خود را از طریق پیام های بازاریابی فوری و یادآوری قرار ملاقات در عرض چند ثانیه انجام دهید.
بنابراین ، در اینجا برخی از روشهای استفاده از بازاریابی پیامکی در صنعت زیبایی آورده شده است.

چگونه سالن زیبایی و آرایشگاه ها می توانند از پنل پیامکی سالن زیبایی استفاده کنند؟

یادآوری های زمان مراجعه به سالن
با ارسال سریع یادداشت متنی اطمینان حاصل کنید که مشتریان هرگز قرار ملاقات را فراموش نمی کنند. این به افزایش فروش کمک می کند و افراد را تشویق می کند که اگر تأخیر د یا نیاز به لغو قرار دارند ، به شما اطلاع دهند.
خدمات رزرو
به مشتریان خود امکان رزرو قرار ملاقات از طریق پیام کوتاه را بدهید که می توانید مستقیماً به آدرس ایمیل خود دریافت کنید و در صورت تمایل بلافاصله با متن تأیید پاسخ دهید.
تبلیغات را اعلام کنید
در صورت کندی کار ، تبلیغات پیامکی را برای مشتریان خود ارسال کنید ، و تخفیف هایی را با تبلیغات ویژه (به عنوان مثال "فقط امروز ، 20٪ از برنزه کردن صورت" و غیره) ارائه دهید و در نتیجه بازدید بیشتری را به سالن خود جلب کنید.
اخبار ، به روزرسانی ها ، اطلاعات مفید را اعلام کنید
از طریق سامانه پیامکی سالن های زیبایی و آرایشگاه، هنگام شروع درمان های جدید و یا محصولات ، تجدید تجهیزات و یا محل کار ، به مشتریان اطلاع دهید.
با استفاده از پنل پیامکی سالن زیبایی، دستیابی بیشتر به مشتریان ثابت و محبوبیت در بین مخاطبان هدف محقق می شود. علاوه بر این، بازاریابی پیامکی برای مو و زیبایی به حل مشکلاتی از جمله: روزهای بی مشتری، عدم حضور مشتری کمک می کند. صاحبان سالن با کمک قرار ملاقات ها در روزهای بی مشتری، می توانند با کمک پیامک انبوه، تخفیف را به مشتری پیشنهاد دهند. یکی دیگر از استراتژیهای سودمند مبتنی بر پیام کوتاه، ارسال یادآوری پیام کوتاه به مشتریان در مورد قرار ملاقات آنها است. این یک راز نیست که زندگی امروز توسط رویدادها، اخبار، جلسات بیش از حد پر شده است، بنابراین پیام کوتاه گاهی اوقات یک نوع سرویس بسیار جذاب مشتری است. فقط یک روز قبل از جلسه یک یادآوری کوتاه از جمله زمان و مکان(یا سایر جزئیات مهم) برای آنها ارسال کنید تا مطمئن شوید که آنها به اشتباه فراموش نمی شوند. بهترین راه برای برقراری تماس با مشتریان این است که مستقیماً از او بخواهید در حالی که او برای اولین بار در سالن شما حضور دارد، اگر آنها می خواهند برای دریافت تخفیف و اخبار تبلیغات فردی، برنامه وفاداری پیام کوتاه شما را انتخاب کنند. این یک فرصت خوب برای افزایش وفاداری مشتری و افزایش احتمال بازگشت دوباره مشتری است.

 




:: برچسب‌ها: پنل پیامکی سالن زیبایی ,
:: بازدید از این مطلب : 702
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 اسفند 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: