دیجیتال مارکتینگ و بسترهای آن
نوشته شده توسط : دیجیتال مارکتینگ ایران

دیجیتال مارکتینگ علی رغم تعریف ساده ای که دارد، دامنه بسیار گسترده ای را در برمی گیرد و بسیار فراتر از ابزارها و روش های بازاریابی در کسب و کارهای سنتی است.

دیجیتال مارکتینگ یعنی استفاده از رویکردها و فعالیت‌ها با استفاده از ابزاری مدرن برای دستیابی و ارتباط با مصرف کنندگان بالقوه . به عبارت دیگر دیجیتال مارکتینگ به معنی به کارگیری ابزارهای موجود در دنیای اینترنت، برای بازاریابی هرچه بهتر خدمات و محصولات شماست، تا فروش خود را به طرز قابل توجهی افزایش داده و در میان کاربران به آن درجه محبوبیتی که می خواهید برسید.بازاریابی شبکه‌های اجتماعی یک راه قدرتمند برای دست‌یابی به مشتریان بالقوه و خریداران است و کسب‌وکارها در هر اندازه‌ای می‌توانند از شبکه‌های اجتماعی برای بازاریابی استفاده کنند.
مشتریان شما همین الان در رسانه‌های اجتماعی در حال تعامل با سایر برندها هستند و اگر شما از طریق رسانه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام، توئیتر و فیس‌بوک و… مستقیما با مخاطبین خودتان ارتباط نگیرید، در حال از دست دادن فرصت بزرگی هستید.
بازاریابی قدرتمند در رسانه‌های اجتماعی می‌تواند موفقیت عظیمی برای کسب‌وکارتان ایجاد کند و افراد و مشتریان بیشتری را وارد کسب و کارتان نماید.

دیجیتال مارکتینگ از سرعت بسیار بالایی برخوردار است که می تواند سرعت مخاطب را برای دسترسی به اهداف خود افزایش دهد و مخاطب می تواند از راه پلتفرم های متنوع به آن دسترسی داشته باشد. همچنین می توانید از راهبردهای پولی نیز استفاده کنید و میزان دسترسی مخاطب را افزایش دهید که همه این ها موجب تعامل بازار با شما بشود.

برخی از مهم ترین ابزارهای دیجیتال مارکتینگ عبارت اند از : بیلبوردهای الکترونیکی ، بازاریابی موبایلی ، بازاریابی ایمیلی ، بازاریابی محتوایی و ... .

یک بازاریاب اینترنتی باید در زمینه‌های زیر مهارت کسب کند و یا حداقل مقداری اطلاعات در آن زمینه بدست آورد.

- آشنایی با نحوه ساخت وبلاگ و فروشگاه‌های رایگان

- دانستن مفاهیم اولیه سئو و نحوه صحیح تولید محتوا و نوشتن عنوان مطالب

- دانستن مفاهیم اولیه سئو و نحوه صحیح تولید محتوا و نوشتن عنوان مطالب

- آشنایی با مفهوم DNS دامنه و نحوه تنظیم و تغییر آن  

- آشنایی با ایمیل و نحوه صحیح نوشتن و ارسال ایمیل

 

دیجیتال مارکتینگ به شیوه های متنوعی و بر بسترهای خاصی انجام میشود ، که میتوان از :  دستگاه‌های دیجیتال ، زیرساخت‌های دیجیتال ،  رسانه دیجیتال و منابع دیجیتال نام برد .





:: بازدید از این مطلب : 774
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 تير 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: