کانال های دیجیتال مارکتینگ کدام ها هستند؟
نوشته شده توسط : دیجیتال مارکتینگ ایران

جهان بازاریابی دیجیتال بسیار گسترده و پیچیده است ، موضوعات بسیاری را در بر می گیرد و کانالهای متنوعی را ارائه می دهد که برای دستیابی به یک هدف خاص از عملکرد طراحی شده اند. از آنجا که هدف اصلی یک تبلیغ کننده پیدا کردن کانالهایی است که منجر به حداکثر ارتباط دو طرفه و یک ROI کلی بهتر برای برند شود. چندین کانال بازاریابی دیجیتال بویژه وجود دارد. ما مهمترین موارد زیر را لیست می کنیم.

بازاریابی وابسته
بازاریابی وابسته نوعی بازاریابی ارجاعی و رویکرد بازاریابی مبتنی بر عملکرد است که در آن یک کسب و کار برای هر بازدید کننده یا مشتری که توسط تلاشهای بازاریابی خود شرکت وابسته حاصل می شود ، به یک یا چند شرکت وابسته پاداش می دهد. این اجازه می دهد تا مارک به سمت ناشران کوچکتر و وب سایتهایی که دارای ترافیک کمتری هستند بازاریابی کند.

addtwelve معتقد است که بازاریابی وابسته به عنوان ابزاری ایمن ، مطمئن و آسان برای بازاریابی اینترنتی تلقی نمی شود. شرکت های وابسته نمی توانند تعداد تقاضای مشتریان جدید را در تمام مدت تولید کنند و همچنین می توانند به دلیل عدم کنترل پیام ، به اعتبار برند آسیب بزنند.

نمایش تبلیغات
تبلیغات نمایش با نمایش پیام های تبلیغاتی یا ایده هایی به مصرف کننده ، یک شکل محبوب تبلیغات در اینترنت است. این روش می تواند تنظیم مخاطبان خاص را از انواع مختلف محلی برای مشاهده یک تبلیغات خاص هدف قرار دهد ، تغییرات را می توان به عنوان مؤثرترین عنصر این روش یافت. تبلیغات نمایش اصولاً برای برنامه‌های مبتنی بر آگاهی استفاده می‌شوند، اما همچنین می‌توانند منجر به هدایت آن‌ها شوند.

بازاریابی ایمیلی
بازاریابی پست الکترونیکی یک کانال ارتباط مستقیم بین یک برند و مشتری است. این اقدام را دستیابی به گروهی از افراد با پیام تجاری از طریق ایمیل می داند. بازاریابی روزمره ایمیل یک روش مهم برای پرورش سرنخ است و اکنون به بخشی از اتوماسیون بازاریابی تبدیل شده است.

بازاریابی موتور جستجو
بازاریابی موتورهای جستجو (SEM) مهمترین کانال برای دستیابی به مشتریان جدید بر اساس اهداف خود از طریق موتورهای جستجو است. SEM شامل بهینه سازی موتور جستجو است که به دستیابی به رتبه بالاتر وب سایت در نتایج موتور جستجو و جستجوی پرداخت شده (PPC) کمک می کند که برای تبلیغ مشاغل در صفحات نتایج موتور جستجو طراحی شده است.

بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی
بازاریابی رسانه ای اجتماعی سریعترین کانال بازاریابی است که از بستر رسانه های اجتماعی برای تبلیغ راه حل های ارائه شده توسط یک تجارت استفاده می کند. استراتژی های رسانه های اجتماعی برای ترسیم ترافیک برای وب سایت یا جلب توجه خریداران از طریق وب با استفاده از پلتفرم های مختلف رسانه های اجتماعی (مانند فیس بوک ، توییتر ، یوتیوب ، لینکدین ، پینترست ، اینستاگرام و غیره) ساخته و اجرا می شوند. محتوای خاص و منحصر به فرد به عنوان سوخت برای هر بستر رسانه اجتماعی لازم است تا از مزایای آن استفاده کند.





:: بازدید از این مطلب : 777
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 تير 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: