تعریف دیجیتال مارکتینگ در دنیای امروز
نوشته شده توسط : دیجیتال مارکتینگ ایران

قبل از شروع بازاریابی دیجیتالی به عنوان یک موضوع ، یافتن تعریفی مناسب برای بازاریابی به عنوان یک فعالیت تجاری مهم است .
بازاریابی مدیریت روابط مبادله ارزش است . این فرآیند کسب‌وکار ایجاد رابطه با مشتری است . بازاریابی همچنین می‌تواند به عنوان یک فرآیند برقراری ارتباط با مردم با استفاده از رسانه مناسب برای رسیدن به اهداف کسب‌وکار تعریف شود .
بازاریابی دیجیتال نوعی از بازاریابی است که از فن‌آوری‌های دیجیتال برای ترویج محصولات و یا خدمات ، به عنوان پیامد تبادل ارزش‌ها با مشتریان استفاده می‌کند . چنین شکلی عمدتا ً از اینترنت استفاده می‌کند و شامل تلفن‌های همراه ، نمایش تبلیغات و هر رسانه دیجیتال دیگر می‌شود .
بازاریابی دیجیتال نقش مهمی در ایجاد آگاهی از برند ایفا می‌کند و با افزایش پایه مشتری ، فروش را در صنایع B۲C و B۲B افزایش می‌دهد . بازاریابی دیجیتال فروش در صنعت تجارت الکترونیک را هدایت می‌کند و باعث ایجاد انگیزه برای اکثر شرکت‌ها می‌شود .

مزیت واقعی بازار دیجیتال
مزیت اصلی بازاریابی دیجیتالی توانایی رسیدن به یک بازار هدف هدفمند و هزینه موثر است . بازاریابی دیجیتال به شرکت‌ها اجازه می‌دهد تا با بودجه تبلیغاتی بسیار کمتری رقابت کنند . اگر به طور موثر مدیریت شود ، کنترل متمرکز بر لیزر را به آن‌ها می‌دهد . شخصی‌سازی ، یکی دیگر از دارایی‌های غیرقابل‌انکار بازاریابی دیجیتال است .
استراتژی‌های بازاریابی دیجیتال
استراتژی بازاریابی دیجیتال مجموعه‌ای از مراحل است که به دستیابی به اهداف شرکت از طریق کانال‌های بازاریابی آنلاین با دقت انتخاب شده‌است. استراتژی بازاریابی دیجیتال نیاز به منابع متعددی دارد که به انجام تحقیقات بازار برای ایجاد بازار خریدار / بازاریابی ، شناسایی اهداف تجاری و ابزارهای بازاریابی دیجیتال نیاز دارد؛ ارزیابی و برنامه‌ریزی مالکیت ، کسب درآمد و فعالیت‌های رسانه‌ای ، و بیشتر .

 




:: بازدید از این مطلب : 763
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 تير 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: